Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Er zijn op dit moment wel belangrijkere zaken te doen voor het nieuwe forum.
Mwa da's waar, maar het gaat vaak om de details. En bovendien hoeft dit niet meteen worden ingevoerd horOp woensdag 24 juli 2002 17:14 schreef Nelske het volgende:
Vind je niet dat je extreem [kleine iritante rotbeestjes die grote hopen maken] aan het neuken bent?
Er zijn op dit moment wel belangrijkere zaken te doen voor het nieuwe forum.
Ik meende dat er meer mensen waren die dit liever ook anders hadden gezien en je kan er beter maar meteen rekening mee houden dan dat je er een paar jaar later weer achteraan moet, toch?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
'Hallo' vind ik eigenlijk ook niks, dus gewoon geen groet zou ook wel goed zijn (of iig dat je het zelf kan aanpassen).Op woensdag 24 juli 2002 17:17 schreef GX het volgende:
Hallo komt mijns inzien een stuk knulliger over dan hoi, laten we het maar op hoi houden, okay?
Da's waar, maar zie mijn vorige post.Op woensdag 24 juli 2002 17:19 schreef ErectionJackson het volgende:
Tja, tis vakantie he
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg hoor, maar als we hier al op moeten gaan letten dan is het eind redelijk zoek. Het gaat hier om een groet. Iets wat je uit beldeefdheid en vriendelijkheid doet. Om daar nu moeilijk over te gaan doen. Zoals ik al zei zijn er wel belangrijkere dingen te doen, dan hierover te gaan discusieren (nofi)Op woensdag 24 juli 2002 17:21 schreef LauPro het volgende:
[..]
'Hallo' vind ik eigenlijk ook niks, dus gewoon geen groet zou ook wel goed zijn (of iig dat je het zelf kan aanpassen).
Oke! oke. Ik vind alleen de combinatie wat raar: het 'groeten' naar een 'nickname'. Het zou wel kunnen als je er de volledige naam van maakt, dat maakt het ook nog is persoonlijk ook (na mijn mening).Op woensdag 24 juli 2002 17:25 schreef Nelske het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar als we hier al op moeten gaan letten dan is het eind redelijk zoek. Het gaat hier om een groet. Iets wat je uit beldeefdheid en vriendelijkheid doet. Om daar nu moeilijk over te gaan doen. Zoals ik al zei zijn er wel belangrijkere dingen te doen, dan hierover te gaan discusieren (nofi)
Op woensdag 24 juli 2002 17:12 schreef LauPro het volgende:
Dus hierbij vraag ik dan om dit te veranderen in bijvoorbeeld 'Hallo' (klinkt al een stuk beter)
UhuhOp woensdag 24 juli 2002 17:21 schreef LauPro het volgende:
'Hallo' vind ik eigenlijk ook niks, dus gewoon geen groet zou ook wel goed zijn (of iig dat je het zelf kan aanpassen).
Heet een paradox nietwaarOp woensdag 24 juli 2002 17:33 schreef Jasper het volgende:
[..]
[..]
Uhuh [url="http://huischkamer.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif"][afbeelding][/url]
maar Hoi is prima imho
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
dit roept om een boycott van je inkoopactiesysteem!
Of nee nog beter, laten we allemaal gaan mierenneuken op dat script
bijvoorbeeld op de indexpagina:
Welkom.. dat is meer een woord voor een deurmat, uit de tijd hoor, verzin es wat beterszijn 38 sessie's, van de totaal 912 users.
Vandaag zijn er weer 0 bijgekomen; Welkom:
Ook hebben vandaag 0 mensen zich aangemeld voor een inkoopacties.
ik haal het wel weg, het werkt toch al een tijd je niet meerOp woensdag 24 juli 2002 17:47 schreef m-m het volgende:
OMG
dit roept om een boycott van je inkoopactiesysteem!
Of nee nog beter, laten we allemaal gaan mierenneuken op dat script
bijvoorbeeld op de indexpagina:
[..]
Welkom.. dat is meer een woord voor een deurmat, uit de tijd hoor, verzin es wat beters
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
NietOp woensdag 24 juli 2002 17:19 schreef LauPro het volgende:
En bovendien hoeft dit niet meteen worden ingevoerd hor.
Ooooh, kijk es aan
[schreeuwt naar devvers mode]
HEY MENSEN, VAN LAUPRO HOEFT HET NIET METEEN!
[/schreeuwt naar devvers mode]
Dat bedoel ik dus ook, lijkt me harstikke mooi. Ik zie ook al dat je een soort aantal verschillende 'skins' krijgt dus waarom dit niet?Op woensdag 24 juli 2002 18:26 schreef Maestro- het volgende:
Oplossing!! Extra veldje in de userdatabase waar je je begroeting in kunt zetten
Pfew.. Ik werd al bangOp woensdag 24 juli 2002 18:47 schreef Phantom het volgende:
[schreeuwt naar devvers mode]
HEY MENSEN, VAN LAUPRO HOEFT HET NIET METEEN!
[/schreeuwt naar devvers mode]
All hail master $username want hij is weer terug voor het eerst sinds $date om $time
ideetje?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Doe 't dan goed: (ps, mijn programmeer kennis is 0,00001)Op woensdag 24 juli 2002 21:34 schreef RobinVR het volgende:
Kon je niet wegblijven {user}? Je bent maar {((time() - $time) / 60)} minuten weggebleven...
Ben je er weer {user}? {if user="NitroX_infinity" display="Daaaaaag!" else="Nou ja, moet maar weer"} {initiate_crash_if_user="NitroX_infinity"}
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hup, nu naar bed jongens, de plicht roept morgen weer op tijd
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
was ook enigzins sarcastisch bedoelt dudeOp woensdag 24 juli 2002 22:23 schreef ErectionJackson het volgende:
Hey, anders maken we een pref dat iedereen z'n eigen forum helemaal zelf kan maken!
Hup, nu naar bed jongens, de plicht roept morgen weer op tijd
maarre idd morgen om 7 uur werken
Ja ik weet 't, ik weet 'tOp woensdag 24 juli 2002 22:24 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
was ook enigzins sarcastisch bedoelt dude
maarre idd morgen om 7 uur werken
Verwijderd
'Hi, You're royal highness <insert nick> ' vind ik ook wel wat hebben.Op woensdag 24 juli 2002 19:14 schreef Juggernaut het volgende:
maak er van
All hail master $username want hij is weer terug voor het eerst sinds $date om $time
ideetje?