Gelijk maar eerlijk zijn. Computers zijn leuk maar scripten is gewoon niet helemaal weggelegt voor mij. Ik d8 ff een programma zoals EZ macro te downloaden om ervoor te zorgen dat ik hier (op mijn werk) Een database wat makkelijker doorkom. Het is zo gemaakt dat als je iets van een jaar geleden terug moet halen je dmv een button steeds 1 plaatsje terug kan
. Het enige dat ik probeer te bereiken is iets in elkaar te flanzen: principe:
Als ik de Linker muis indruk (en ingedrukt hou) blijft de muis doorklikken (Dus als ik m op de button zet en muis knop inhou blijft hij vanzelf klikken)en als ik m loslaat stopt het weer.
Klink simpel, en is het misschien ook wel, maar mij lukt het niet. Heb al allerlei script tools gedownload..maar dat is allemaal voor die autosurf zooi
Iemand een idee met welk tooltje ik dit zonder al te veel poespas zou kunnen doen ?
Als ik de Linker muis indruk (en ingedrukt hou) blijft de muis doorklikken (Dus als ik m op de button zet en muis knop inhou blijft hij vanzelf klikken)en als ik m loslaat stopt het weer.
Klink simpel, en is het misschien ook wel, maar mij lukt het niet. Heb al allerlei script tools gedownload..maar dat is allemaal voor die autosurf zooi
Iemand een idee met welk tooltje ik dit zonder al te veel poespas zou kunnen doen ?