Toon posts:

Anti RSI..maar hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gelijk maar eerlijk zijn. Computers zijn leuk maar scripten is gewoon niet helemaal weggelegt voor mij. Ik d8 ff een programma zoals EZ macro te downloaden om ervoor te zorgen dat ik hier (op mijn werk) Een database wat makkelijker doorkom. Het is zo gemaakt dat als je iets van een jaar geleden terug moet halen je dmv een button steeds 1 plaatsje terug kan :(. Het enige dat ik probeer te bereiken is iets in elkaar te flanzen: principe:

Als ik de Linker muis indruk (en ingedrukt hou) blijft de muis doorklikken (Dus als ik m op de button zet en muis knop inhou blijft hij vanzelf klikken)en als ik m loslaat stopt het weer.

Klink simpel, en is het misschien ook wel, maar mij lukt het niet. Heb al allerlei script tools gedownload..maar dat is allemaal voor die autosurf zooi :(

Iemand een idee met welk tooltje ik dit zonder al te veel poespas zou kunnen doen ?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, als ik jou was zal ik me maar eerst verdiepen in de concepten script, programma en programmeertaal
P&W is niet bedoeld om de mensen te leren programmeren; het is bedoeld als plaats waar mensen kunnen discussieren over een bepaald specifiek probleem en de oplossingen hierbij.

Dus... verdiep je in een programmeertaal (C(++), Java, Delphi, ...) (hierover is zat info te vinden op het internet) en ga aan de slag. Als je dan met een specifiek probleem zit kun je hier altijd nog je vraag posten

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.