• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet dat er op GoT meerde mensen in het bezit zijn van een Creative Nomad II(c). Velen daarvan hadden ook last van stof onder(!) het display, net zoals ik:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dewachter/tweakers/nomad2.jpg

Hebben jullie nou al een manier gevonden om het weg te halen? (Ik kan de ontwerper van de Nomad II wel schieten!)

Verwijderd

Ik heb er idd ook last van, je zou kunnen proberen om 'm open te schroeven en het display schoonmaken?

K moet het nog steeds een x proberen, alleen geen zin in.

Verwijderd

mij lijkt de enige manier:

breek je nomad open, en maak het display schoon en zorg meteen dat je dat het display afschermt tegen nieuw stof...

hoe wil je het anders aanpakken?, een anti-vuilonderjeschermpjevanjenomad-phaser er opaf laten? |:(

• Cubix
  • Niet online
Op het bedrijf waar ik werk hebben ze hoge-druk luchtspuiten, ik zou het kunnen proberen, maar ik ben bang dat ik de Nomad dan stuk maak.

Openschroeven lijkt mij geen goed idee. Ik heb namelijk de afstandsbediening al eens opengemaakt, en van binnen hing die van ellende aan elkaar!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Heb er ook last van. Stof kan echt heel makkelijk onder het plastic frontje komen. Enigste manier om het weg te krijgen lijkt mij toch echt openschroeven. Vervalt helaas wel de garantie ;( Misschien een idee om Creative te e-mailen :D

Verwijderd

anti stof protest actie

we zijn al met z'n 3e >:)

• Cubix
  • Niet online
Sinterklaas en Gugger hebben ook een Nomad2 dus...

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-02 23:53

robbydw

live your life

Hebben we het hier over de nNomad IIc?
Heb deze inmiddels zo'n 9 maanden in mijn bezit maar
van stof is vooralsnog geen sprake. Speler
wordt intensief gebruikt. Kan bij mij zo ook niet
zien hoe het stof en uberhaupt in zou moeten kunnen komen.

Als ik foto bovenaan zie dan zit daar idd flink wat stof in.
Misschien productiefoutje in een bepaalde serie ofzo en is daar speling gekomen onder het plastic laagje?

Geen commentaar

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Op donderdag 25 juli 2002 15:28 schreef robbydw het volgende:
Hebben we het hier over de nNomad IIc?
Heb deze inmiddels zo'n 9 maanden in mijn bezit maar
van stof is vooralsnog geen sprake. Speler
wordt intensief gebruikt. Kan bij mij zo ook niet
zien hoe het stof en uberhaupt in zou moeten kunnen komen.

Als ik foto bovenaan zie dan zit daar idd flink wat stof in.
Misschien productiefoutje in een bepaalde serie ofzo en is daar speling gekomen onder het plastic laagje?
Blaas jij eens naast het zwarte randje rond je display. Als het goed is moet je kunnen zien dat het display aan de binnenkant beslaat. Stof kan er dan ook makkelijk onderkomen ;(

• robbydw

robbydw

live your life

Op donderdag 25 juli 2002 17:59 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Blaas jij eens naast het zwarte randje rond je display. Als het goed is moet je kunnen zien dat het display aan de binnenkant beslaat. Stof kan er dan ook makkelijk onderkomen ;(
Krijg nou nix...damn als je blaast beslaat ie inderdaad best wel. Je ziet dan ook wat stof zitten. Al is het niet veel het zit er wel. Slechte zaak :(

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

Heb zowiezo toch al enige problemen gehad met dit apparaat gehad wat betreft aansluiten aan PC. Heb VIA chipset en hoop USB devices blijken dat geen leuke chipset te vinden :? Na installeren van 4in1 driver en aantal keer MP3 speler resetten werkte het uiteindelijk.

Geen commentaar

Pagina: 1