[Xbox] reward pack tip!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Hallo, ik had mn xbox dus een paar maand na 26 april gekocht, en al helemaal geen formulier opgestuurd.
Maar ik hoorde van allerlei problemen met te laat opsturen etc en dat een telefoontje de boel oploste dus ik dacht dat het vast wel een rotzooitje bij microsoft zou zijn.
Dus kheb mn xbox geregistreerd op [url="http://www.xbox.com"]www.xbox.com[/url] en bij de koopdatum uiteraard ergens in begin april aangevinkt.
Toen gebeld na microsoft (rewardpack optie in het menu werkte niet, dus de 2e keuze genomen) en daar verteld dat ik mn reward pack na weken wachten *ahum nog niet had gekregen. Die gast vroeg toen om mn serialnumber, die had ik al opgeschreven, maar die bleek een nummer fout te zijn (per ongeluk fout overgenomen), toen zij hij dat ik waarschijnlijk ook op mn invulformulier had gedaan en dat ik daarom nix had gekregen >:), naja ik was not sure :)
Dus toen kon hij mn profiel zien op internet en was het snel geregeld, kheb voor project gotham racing en doa3 gekozen :)

Leuke tip misschien als je van plan bent een xbox te kopen :D

Ik heb de games nog niet binnen, maar op xboxworld.nl had een andere jongen zelfde truukje geprobeert en die had hem al gekregen. (kheb het net uitgevoerd toen ik zag dat mn ideetje nog mogelijk was ook :D)

Verwijderd

das wel wat naaierij maar ja als microsoft zulke fouten maakt vind ik het niet erg dat andere mensen een of twee gratis games krijgen :)

• DarkShadow
owja, idd, ethisch is het dus niet verantwoord, maja aan de andere kan, het blijft M$ he :X ;)

(dit is in principe hetzelfde als games kopieren of windows kopieren)

Verwijderd

dat is gewoon ideaal. Maar ms zal wel raar opkijken wanneer er nog meer van die mensen zoiets doen....

• DarkShadow
Ja zat ik ook aan te denken, ik heb nog een vriend met een xbox die ik dit verhaaltje strax ga vertellen, maar als hij (of waarschijnlijk ik vanwege zijn engels) aan de telefoon komt en hij/ik krijg dezelfde gast, zal hij wel raar opkijken als er nog zon geval is uit elburg.

Naja, ik lul me er wel weer omheen.

• DarkShadow
Misschien is het trouwens ook wel mogelijk om een tweede reward pack gratis te krijgen, wie gaat het proberen? >:)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 20:59
Op woensdag 24 juli 2002 13:36 schreef DarkShadow het volgende:
Ja zat ik ook aan te denken, ik heb nog een vriend met een xbox die ik dit verhaaltje strax ga vertellen, maar als hij (of waarschijnlijk ik vanwege zijn engels) aan de telefoon komt en hij/ik krijg dezelfde gast, zal hij wel raar opkijken als er nog zon geval is uit elburg.

Naja, ik lul me er wel weer omheen.
Gewoon doen alsof je van nix weet >:)

• DarkShadow
hey nu las ik weer van een nieuw aanbod!
Als je vanaf half juli een xbox koopt + een game, kreeg je een gratis game twv 59,99 erbij, dat waren rallysport challenge, munch oddysee en amped. Nu vroeg ik aan die man of ik een game kon krijgen aangezien ik mn doos iets voor half juli had gekocht en een paar dagen daarvoor een game.
Maar dat kon niet meer want hij moest de bon van game en xbox daarvoor direct na aankoop faxen, maar hij adviseerde mij contact op te nemen met de customerlijn van microsoft :)

En ziedaar, een nieuwe uitdaging >:)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:07

star-saber

Ryzen

oplichter >:)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Loopt die aktie nog dan? Ik dacht dat dat tot 1 juli liep? Maarja, als je nu gratis games krijgt van een bedrijf als Microsoft is dat natuurlijk niet verkeerd :P Ik heb mij X-Box ook gekocht voor 26 April, maar wel voor ¤299,-. Toch gratis games gekregen.

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Zijn of komen er nog meer van die acties? Want anders w8 ik nog ff met het kopen van mn X-Box :)

P R N D

Verwijderd

Bij dimensionplus is er een actie asl je een xbox+game koopt je der nog een game gratis bij krijgt (moet je hem wel in de winkel halen)

• DarkShadow
Op woensdag 24 juli 2002 22:29 schreef Kremers het volgende:
Bij dimensionplus is er een actie asl je een xbox+game koopt je der nog een game gratis bij krijgt (moet je hem wel in de winkel halen)
psies die actie is net begonnen, daar probeer ik nog een gratis game van te krijgen, en van de oude actie is het ook mogelijk om een 2 games van te krijgen

Verwijderd

Oops, niet goed gelezen :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Beetje triest als je op die manier gebruik gaat maken van een dienst die men niet eens hoeft aan te bieden, figuren die dit doen verpesten de boel. IMO zijn dit gewoon zwerveracties.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Mwa, moraalridder... Kan de consument eindelijk eens misbruik van ms maken ipv andersom (zeg eens dat het niet zo is) en dan is het ineens niet ok? Sleep eruit wat eruit te slepen valt zou ik zeggen; hun fout, hun probleem.
:+

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 25 juli 2002 01:34 schreef SuBBaSS het volgende:
Mwa, moraalridder... Kan de consument eindelijk eens misbruik van ms maken ipv andersom (zeg eens dat het niet zo is) en dan is het ineens niet ok? Sleep eruit wat eruit te slepen valt zou ik zeggen; hun fout, hun probleem.
:+
Dat is selectief denken, je hoeft geen MS producten te gebruiken, en zeker geen xbox, en geloof me je naait ms echt niet hoor met een extra reward pack, of dacht jij dat het voor hun meer als 10 euro kost zo een pakketje?

Het gaat om het principe dat je goedheid van mensen niet moet misbruiken.

• Rival24
  • Laatst online: 25-01 23:26

Rival24

I'll Be Back

Op donderdag 25 juli 2002 02:12 schreef raptorix het volgende:
dacht jij dat het voor hun meer als 10 euro kost zo een pakketje?
Ja, zeker wel, en meer ook....

Verwijderd

dicht :)
zie post raptorix ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.