Ik kan men mobo Abit Kg7 raid ruilen tegen het KX7 raid mobo, mijn vraag is of dit enige performance gaat uitmake. Ik heb pc2400 corsair geheugen , dus kan mijn mobo dan nog op volle snelheid draaien met dat geheugen? Daarom dat ik twijfel ik wil niet nog eens nieuw geheugen kopen, daarmee.
Verwijderd
ik zou het niet weten........maar doen man! kx7 kan toch gewoon pc2400 draaien, watvoor wazig persoon wil een kg7 voor een kx7 ruilen? ikke niet snappuh 
ps: ik heb dus sinds 1 weekie kx7r en die bevalt heel goed
zie me sig duz
ps: ik moet alleen nog ff uitvissen hoe ik me ram nou lekker vlot zet
(jaja ik weet et, SEARCH, maar tips zijn welkom
ps: ik heb dus sinds 1 weekie kx7r en die bevalt heel goed
ps: ik moet alleen nog ff uitvissen hoe ik me ram nou lekker vlot zet
PC2400 (DDR300) is ontworpen om 100% stabiel op FSB@150MHz te draaien. Als dat al op de KG7 (AMD761 chipset) lukte, dan moet het zeker wel op de KX7 (VIA KT333A chipset) lukken! Mocht je verder dan FSB@150MHz willen overklokken, dan is PC2700 (DDR333; FSB@166MHz), PC3000 (DDR366; FSB@183MHz) of PC3200 (DDR400; FSB@200MHz) eender aan te bevelen
Verwijderd
Ik heb een KG7-R en ik zou zo'n ruil meteen doen !!! De KG7 heeft geen goede T'bred ondersteuning,.. waarvoor ik hem eigenlijk wel gekocht had...
doen, doen doen !!!
doen, doen doen !!!
Ik zou het doen
, zelfde als je kt7a v1.2 voor een v1.3 om kan ruilen
. Dan heb je ook athlon XP support
.
Het is een snellere chipset dan je amd
. Dus DOEN!
Het is een snellere chipset dan je amd
Oki mensen bedankt, ik ga dus ruilen maar kan mijn geheugen echt niet hoger draaien dan 150 fsb? Das naar het schijnt echt goei geheugen eh
anyway ik zal wel zien wat het geeft. Maar ruilen doe ik toch
Verwijderd
je moet je sig nog bijwerkenOp donderdag 25 juli 2002 14:24 schreef Timtitanium het volgende:
Oki mensen bedankt, ik ga dus ruilen maar kan mijn geheugen echt niet hoger draaien dan 150 fsb? Das naar het schijnt echt goei geheugen ehanyway ik zal wel zien wat het geeft. Maar ruilen doe ik toch
Pagina: 1