hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
... xp pro en aopen 40x writer
(sorry)
Red een boom, eet een bever
Ow dom!!!Op woensdag 24 juli 2002 13:20 schreef BoutWout het volgende:
vergeten pc aan te zetten?
(sorry)
Nee ff serieus. Gisteren had ik het de eerste keer, vandaag weer. Hij gaat dan echt met geen mogelijkheid open! Tis een Memorex van 3 weken oud.
Mn cd-speler in dezelfde PC doet het wel prima....
Ja.Op woensdag 24 juli 2002 13:21 schreef Hurricane het volgende:
Zit er nog een cd in?
Hij is zojuist opengegaan (na indrukken eject-knopje)! Eindelijk....
Maar goed. het blijft dus uiterst irritant!! Wat doe ik hier nou aan?
Restart en het probleem is weg (net als je CD
Verwijderd
ik heb hier last van met xp en 98se
Het branden gaat prima! Geen probleem. Enkel het laatje wil niet meer open als dit gebeurd (dus na branden).Op woensdag 24 juli 2002 13:22 schreef Hielkej het volgende:
heb ik ook wel es, als ik aan het branden ben en alles stopt even
Restart en het probleem is weg (net als je CD)
Kan de CD in de brander wel gewoon afspelen. maar het laatje openen is bijzonder lastig!!
Geen idee! Maar ik zie het ook niet echt zitten om elke keer te rebooten als ik een CD dr uit wil halen!Op woensdag 24 juli 2002 13:23 schreef Hurricane het volgende:
gaat de cd-la na een reboot wel weer gewoon open?
Overigens doet ie het soms ook wel gewoon in 1 keer goed, maar regelmatig dus ook niet heb ik het idee (in ieder geval nu twee keer achter elkaar (met reboot ertussen)
Al geprobeerd. Geen effect.Op woensdag 24 juli 2002 13:25 schreef Grum het volgende:
Et kan soms helpen als je je brander unmount/alle brandproggies afsluit.
Verwijderd
hij gaat tijdens het rebooten wel open en dan moet ik het schijfje er dan uithalen anders lukt het nog nietOp woensdag 24 juli 2002 13:23 schreef Hurricane het volgende:
gaat de cd-la na een reboot wel weer gewoon open?
op het moment dat hij opgestart is ben ik weer te laat.
Verwijderd
het stroom stekkertje was niet helemaal gaaf, daardoor weigerde hij af en toe.
hm. dat kan ik eens nakijken dan.Op woensdag 24 juli 2002 13:27 schreef ferenc het volgende:
had het van de week met een cd-rom,
het stroom stekkertje was niet helemaal gaaf, daardoor weigerde hij af en toe.
Ik ga nu weer ff branden. Ben benieuwd offie het weer doet...
We'll find out in twee minuten.
Verwijderd
ik ben er ook achter gekomen dat hij dit niet bij alle cd's doet maar bij somige.Op woensdag 24 juli 2002 13:24 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Geen idee! Maar ik zie het ook niet echt zitten om elke keer te rebooten als ik een CD dr uit wil halen!
Overigens doet ie het soms ook wel gewoon in 1 keer goed, maar regelmatig dus ook niet heb ik het idee (in ieder geval nu twee keer achter elkaar (met reboot ertussen)
waar vind ik dat? op site van memorex?Op woensdag 24 juli 2002 13:28 schreef Hurricane het volgende:
Ga eens kijken of er misschien een firmware upgrade beschikbaar is voor de brander. Dat zou het probleem misschien wel eens op kunnen lossen. Heb ooit probs gehad met een lite-on en heb daar op het forum vergelijkbare oplossingen gezien.
Maar alsie open gaat dan heb ik ook weleens dat de cd-rom pas na 2 minuten dicht gaat als ik 1 x op ut knoppie heb gedrukt
ja ja. ook heel apart....Op woensdag 24 juli 2002 13:30 schreef SchiedamLauw het volgende:
Dit heb ik ook weleens met me 52 speed no-name cd-rom... Soms wilt ie open en dan gaattie niet dicht..En soms wiltie nieteens open..
Maar alsie open gaat dan heb ik ook weleens dat de cd-rom pas na 2 minuten dicht gaat als ik 1 x op ut knoppie heb gedrukt
Ok dank!Op woensdag 24 juli 2002 13:45 schreef Hurricane het volgende:
Heyz Kazz kijk [url="http://www.memorex.com/service_support/software_display.php?id=184&dl=p"]Hier[/url] eens. Moet je zelf even het goede typenummer of het goede type er tussenuit halen.
Ben benieuwd of het werkt.....
Ik heb nog niks gedaan, want tot zover doet ie het uit zichzelf weer goed.Op woensdag 24 juli 2002 16:19 schreef Hurricane het volgende:
En heeft het gewerkt?
Maar de eerstvolgende keer dat ie weer niet open wil ga ik het proberen!!
dus in een fractie van een seconde moet ik een cd eringooien of eruit grijpen, of de la vasthouden wat ook weer heel gezond is voor het motertje
PIII 800@804 Mhz
Ok succes ermee.Op woensdag 24 juli 2002 16:26 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan, want tot zover doet ie het uit zichzelf weer goed.
Maar de eerstvolgende keer dat ie weer niet open wil ga ik het proberen!!