Toon posts:

niet zichtbare artifacts schadelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, stellen we de vraag toch anders:

Ik heb mijn asus V8200 GF 3 Ti 200 overgeclocked als ik op artifacts scan (hoogste stand) dan is het maximale wat ik kan halen:

Core: 190
Mem: 438

Is het schadelijk om deze (niet zichtbare) artifacts te hebben of kan ik gerust door gaan totdat ik zichtbare artifacts heb.

Hierover staat overigens echt niets in de Faq of in de search.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

De levensduur van je kaart zal zeker verminderen als je hem tot het uiterste pusht. Tot de niet-zichtbare artifacts gaan is de veilige oplossing. De kaart zal wel werken (let op je temps!) maar de levensduur wordt veeel kleiner wanneer je hem tot net onder zichtbare artifacts overklokt.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 13:35 schreef tweakerbee het volgende:
De levensduur van je kaart zal zeker verminderen als je hem tot het uiterste pusht. Tot de niet-zichtbare artifacts gaan is de veilige oplossing. De kaart zal wel werken (let op je temps!) maar de levensduur wordt veeel kleiner wanneer je hem tot net onder zichtbare artifacts overklokt.
OK thanks, dan laten we hem hierop. Trouwens toch al gemerkt dat de Asus om een of andere reden geen mem setting hoger dan 440 vasthoudt. Wachten op de NV30 voor een upgrade......

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38
Hoe weet je dat je artifacts hebt als je ze niet ziet :?

:+

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Je kan Artifacts testen met bijvoorbeeld Artifacttester (:+)

Welk programma gebruik jij eyesonly?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ik vind het nogaltijd wel vaag, hoe lang gaat een gemiddelde (non-oc-ed) kaart mee en hoelang een oc-ed?
Ik draai nu bijna 2 jaar met mn Geforce 2 MX net onder de artifacts geklokt.

Of moet je dan toch denken aan 4 of 5 jaren? :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
waar scan je mee?

Verwijderd

Ik heb weleens wat van die artifacts test progjes gebruikt maar de resultaten tussen die verschillende progjes kunnen zeer sterk uiteen lopen. Zo heb je bij de ene consequent nul artifacts en krijg je het advies om nog verder over te klokken, en dan krijg je bij een ander progje weer consequent als resultaat dat je rond de 300 artifacts hebt :?

Wat betreft de levensduur, ik kan mij daar weinig bij voorstellen. Wellicht moet je denken aan een levensduur van 25 jaar zonder oc en met oc 24 jaar... tja, om daar nu wakker van te liggen.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Dlocks, wat waren de namen van die programma's?

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 19:34 schreef bart_vd het volgende:
Dlocks, wat waren de namen van die programma's?
Weet ik niet meer. Na de slechte (onbetrouwbare) ervaringen die ik ermee had ik ze gelijk weer weggegooid :)

Ik weet wel dat ik ze via google had gevonden door te zoeken op artifacts, tool en/of test.

Verwijderd

nee daar hoef je echt niet bang voor te zijn.

mijn asus v8200 Ti200 loopt zijn hele leven al op 240/530 en doet ut nog steeds (zonder zichtbare artifacts)!
Pagina: 1