Toon posts:

[o2] overstappen van Dutchtone naar o2

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen/tips hiermee?
Ik weet dat er al een topic is geweest over Dutchtone en hun nieuwe tarieven. Nou ik wil dus graag van Dutchtone naar O2, met behoud van mijn gsm, dus alleen een nieuwe sim
heb zelf een M35i die geen simlock heeft.

Er is een aktie met een 120 abbo met 5 mnd gratis bellen, heeft iemand dit al gedaan en zoja hoe bevalt het netwerk van O2 t.o dat van Dutchtone?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over het algemeen is de kwaliteit van Dutchtone gelijk aan O2 (zo is de algemene indruk tenminste). Maar het is natuurlijk helemaal afhankelijk van waar je woont. Misschien is de een daar toevallig beter dan de andere...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Ik ben ook overgestapt van Dutchtone naar o2. Ik heb zelf een abbo henomen met de gratis dvd speler :9~ ik moet nog ff wachten totdat mijn nummer wordt geporteerd naar 02 en dan ga ik echt bellen met ze. Tot nu toe de paar keer dat ik gebeld heb geen problemen

Verwijderd

je kan ook het "bedrijven" abonnement nemen van zuurstof. Moet je alleen effe een kamer van koophandel nr. invullen en bedrijfsnaam (misschien effe via je werk ofzo) Het is een stuk goedkoper dan normaal abonnement

Verwijderd

ik hoor wel dat o2 beter berijk heeft.
maar volgensmij kan je beter kijken wat goedkoper is.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Hmz mij is verteld dat in het Oosten van het land Dutchtone superieur aan O2 is....

XXXVI

Verwijderd

Je zou even contact op kunnen nemen met de klantenservice van O2, daar je postcode doorgeven, dan kunnen zij vervolgens zien of daar op die plek ontvangst is, en zo ja, hoe sterk dat is. Of probeer via via aan een 02 simmetje te komen, en test het zelf.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
bij ben kan je van die test kaartjes krijgen zodat je een uur kan bellen en kijken hoe de bereik is..zouden ze bij alle providers moeten doen..even bij elke langs zogenaamd intresse hebben en hopa..kan een paar uur gratis bellen :P

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 07:14

Nevada

UT

Bij O2 heb je gratis voicemail en bij Dutchtone niet. dacht ik.. :?

Unreal Tournament '99

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Ik gebruik suinds het begin van dit jaar een O2 abb. daarvoor had ik een Dutchtone abb. Ik vind zelf dat eht bereik emt O2 stukken beter is dat Dutchtone, ik kom nogal eens in Stadskanaal e.o0. en daar kan ik nu wel overal bellen, eerder kon ik dat niet, ook als ik in R'dam en omgeving ben is het bereik gewoon beter, altijd vol bereik en goede kwaliteit.

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 21:57 schreef Nevada het volgende:
Bij O2 heb je gratis voicemail en bij Dutchtone niet. dacht ik.. :?
Voicemail kost overal de normale telefoontikken.

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2025

PJKs

Young, Free and Single

Ik heb net nieuw abbo bij O2 afgesloten en zij gaan (hopelijk) binnen een maand mijn Dutchtone abbo opzeggen en het nummer porteren. Vooralsnog niet echt veel beter bereik met O2. Op mijn werk zijn ze allebei k*t. Daar werkt alleen KPN echt goed. Ik had pas zelfs thuis (woon hartje centrum van een middelgrote plaats) met O2 geen bereik.. !?

ja, graag!

Verwijderd

Dutchtone heeft nog steeds geen GPRS.. O2 weet ik niet

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Op donderdag 25 juli 2002 08:36 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
Dutchtone heeft nog steeds geen GPRS.. O2 weet ik niet
O2 wel, dat gebruik ik nu! Bevalt tot nu toe wel goed!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Over het algemeen heeft O2 een prima netwerk. Soms heb je alleen last van kleine 'gaatjes' in het net, als je bijv. in de trein zit tussen Groningen en Assen, tussen Zwolle en Deventer, dat soort dingen. Daar hebben de meeste netwerken een wat minder bereik, dus dat ligt niet specifiek aan O2. Trouwens, O2 is dus het vroegere Telfort (naamverandering is een hype :r )
Pagina: 1