Deze vraag kreeg ik voorgelegd door de tekenkamer waar ik werk. Ik ben een beetje opzoek gegaan naar software en kwam uit bij het paket DataSlinger van Savage Software. Een heel erg ingewikkeld programma, mijn vraag is weten jullie geen betere oplossing! Dit is de vraag die ik kreeg voorgelegd
Een applicatie of tool om autocad tekeningen met Psfill's, polylines, layers, Xref's, paperSpace info te converteren
naar een inter/intranet formaat/bestand, zonder dat de boven genoemde punten verloren gaan.
De gebruiker zou de mogelijkheid moeten kunnen krijgen om met deze tekening interactive op inter/Intranet
te kunnen werken.
Wenselijk is tevens dat deze applicatie of tool ook EPS (encapsulated PostScript) kan verwerken en of
tekeningen afkomstig van andere applicaties, zoals bijv. Visio.
Heren alvast vriendelijk bedankts!
Een applicatie of tool om autocad tekeningen met Psfill's, polylines, layers, Xref's, paperSpace info te converteren
naar een inter/intranet formaat/bestand, zonder dat de boven genoemde punten verloren gaan.
De gebruiker zou de mogelijkheid moeten kunnen krijgen om met deze tekening interactive op inter/Intranet
te kunnen werken.
Wenselijk is tevens dat deze applicatie of tool ook EPS (encapsulated PostScript) kan verwerken en of
tekeningen afkomstig van andere applicaties, zoals bijv. Visio.
Heren alvast vriendelijk bedankts!