Multi Monitor en de cursor

Pagina: 1
Acties:

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:38

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Ik weet niet of het hier goed staat, zoniet moven die hap maar ik had een vraag/probleem.
Ik wil op mn 1e monitor een game spelen, en op mn 2e monitor internetten of iets anders.
Maar ik krijg nu 2 dingen, óf de cursor wilt niet uit monitor 1 als ik iets speel (naar 2 toe) , of bij bijv. GTA3 gaattie wél naar monitor 2 maar zodra ik dan klik dan springt het spel eruit en moet ik weer eerst onderaan de startbalk het weer aanklikken.
Dus mijn vraag hoe los ik dat op?
BVD

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:55
Wat is het nut hier van ?

-

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Hoe bedoel je wat het nut hiervan is? 2 dingen tegelijk kunnen doen is het nut hiervan.

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 12:36
Volgens mij kun je in een games nooit 2 monitoren gebruiken of het moet ondersteunt worden maar het is ook niet mogelijk om iets te doen met de 2e monitor als je aan het gamen bent op de eerste. Meestal valt of de 2e uit of hij laat alleen een kale achtergrond achter zonder iconnen bij games.

2 monitoren is handig in windows zelf voor fotosoepen enzo maar games....dat zal nog wel even duren..En dat je met de ene speelt en de andere internet dat gaat nog niet. Zo ver ik weet klapt hij er bij iedereen uit als je in de tweede monitor clickt met je muis terwijl je gamed.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

In Sof II, lukte het wel om te switchen met [start], het spel pauseert dan, maar komt wel terug.
Vreemd genoeg kwamen de trillian-messages die ik in monitor 2 had draaien niet aan....

One of the animals has left its cage today.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 12:29 schreef Graham het volgende:
Volgens mij kun je in een games nooit 2 monitoren gebruiken of het moet ondersteunt worden maar het is ook niet mogelijk om iets te doen met de 2e monitor als je aan het gamen bent op de eerste. Meestal valt of de 2e uit of hij laat alleen een kale achtergrond achter zonder iconnen bij games.

2 monitoren is handig in windows zelf voor fotosoepen enzo maar games....dat zal nog wel even duren..En dat je met de ene speelt en de andere internet dat gaat nog niet. Zo ver ik weet klapt hij er bij iedereen uit als je in de tweede monitor clickt met je muis terwijl je gamed.
aha das zeker jammer, maar dan weet ik genoeg bedankt.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:55
Op woensdag 24 juli 2002 12:26 schreef Christiano007 het volgende:
Hoe bedoel je wat het nut hiervan is? 2 dingen tegelijk kunnen doen is het nut hiervan.
Knap, als jij GTA3 kunt spelen en ondertussen ook nog een potje internetten ...

Ten tweede locked zo'n spel de hoofdmonitor en wordt de muis- en toetsenbord interactie gelocked op deze monitor en achterliggende software.

Ik zie natuurlijk wel nut om Internet op de ene monitor open te hebben en bijvoorbeeld Word op de andere. Maar een game en internet ?!??! Nee, dat nut ontgaat me volledig.

-

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:24 schreef Juicy het volgende:
Wat is het nut hier van ?
Zou toch leuk zijn als je een RTS aant spelen bent en er gebeurt effe niet veel dat je dan kunt chatten of internetten terwijl je je game nog in het oog houdt? Is maar één reden waarom het handig zou zijn.

• ThaEagle
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2024

ThaEagle

Debian GNU/Linux

Ik heb dat ook een keer uitgeprobeerd (ik heb zelf een matrox millenium g450) en het antwoord is: nee dat werkt niet, omdat als je in een spel zit je in directx-modus zit en je cursor zich niet meer 'op de desktop' bevindt en je hem dus ook niet naar de andere monitor kan verplaatsen... :)

Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:36 schreef Juicy het volgende:

[..]
Ik zie natuurlijk wel nut om Internet op de ene monitor open te hebben en bijvoorbeeld Word op de andere. Maar een game en internet ?!??! Nee, dat nut ontgaat me volledig.
Hangt dus van het soort game af :7

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
of... je neemt er een pc bij, dan kan je gamen en surfen tegelijk :P ik zie het voordeel niet zo om dat op 1 pc te doen, en het is teveel gedonder. bij de ene game werkt het misschien, maar niet bij alle. wat ik soms doe is gamen op de pc en op de laptop hou ik IRC een beetje in de gaten *D

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Kan je geen 2 muizen aansluiten en dan met 2 pijltjes werken? :+
Eén op je desktop en één in de game? :9~

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:49

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op woensdag 24 juli 2002 12:42 schreef TweakViper het volgende:
2 toetsenborden aansluiten dan ook nog, en dan die 2e pc aansluiten en klaar! :P :+

nee, maar zou idd wel handig zijn. Tijdens het spelen van een spel krijg ik bijv. wel es een MSN/ICQ-message, als die nou op de 2e monitor te lezen is zonder dat ik hoef te stoppen met spelen, weet ik gelijk of ik wel of niet het spel moet onderbreken.. bijvoorbeeld :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Graham
Op woensdag 24 juli 2002 12:42 schreef TweakViper het volgende:
Dan kan je net zo goed 2 pc aan schaffen met een netwerk.

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:49 schreef Graham het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed 2 pc aan schaffen met een netwerk.
Jaja, weer de gemakkelijkste oplossing ;)
Dit heet hier wel Gathering of TWEAKERS hé :7

• Graham
Op woensdag 24 juli 2002 12:52 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Jaja, weer de gemakkelijkste oplossing ;)
Dit heet hier wel Gathering of TWEAKERS hé :7
Dat is waar >:)
Pagina: 1