Wat een topictitel he 
Ik wil op mijn Hansol 920D thuis 1024x768x32 draaien (vraag me niet waarom, dat vind ik persoonlijk fijn) en graag op een flink aantal Hz.
Hij kan maximaal 120 Hz aan op die resolutie, maar op de een of andere manier (beeld is wel perfect stil, daar niet van) krijg ik daar meer koppijn van als 85 Hz.
100 Hz lijkt ook prima te zijn voor me, want daar heb ik ook weinig last.
Nu de vraag, is er een optimale frequentie voor het oog of is dat bij ieder persoon anders ???
Ikzelf zou dan gokken op 100 Hz (staat ook wel stoer
)
Nog wat andere vraagjes (anders moet ik weer een heel nieuw topic openen, niemand blij mee) -->
Ik heb ook nog een Amstrad SVGA monitor aanstaan op mijn P66 (
jaja ) , maar als ik die op mijn Athlon XP zet met Geforce2 Titanium en Windowx XP Pro dan wil hij niet meer op 640 x 480 ???
Op de P66 doet hij dat wel ? Waarom op mijn pc niet. Ook als ik VGA (640x480) driver install KAN ik die reso NOG NIET kiezen bij beeldscherminstellingen

Hoe krijg ik die reso terug !!!! ????
Nog een vraagje voor jullie dan maar (deze is iets onzinniger) :
Een vriend van mij heeft een Club3D Geforce3Ti200 64MB. Op de doos staat dat hij standaard 175 Mhz Core en 200 Mhz memory draait. Dat klopt gelukkig
Nu hadden we gehoord dat de GF3Ti200 goede overclockers waren dus wij aan de slag
core naar 183 en mem naar 215 (430 DDR dus
)
Ok daar deed hij het prima.
core naar 200 en mem naar 225 (450 DDR dus
)
Mmmm, als ik nu op instellingen testen druk dan krijg ik een zwart scherm en een vastloper.
Het lukt ook niet met NVmax of rivatuner om hem hoger te krijgen.
Hebben we nu een brakke kaart of overclocked hij gewoon slecht omdat het Club3D is (no offense)?
Klaar eindelijk
Damn wat een enorm lange text op de vroege ochtend
Ik wil op mijn Hansol 920D thuis 1024x768x32 draaien (vraag me niet waarom, dat vind ik persoonlijk fijn) en graag op een flink aantal Hz.
Hij kan maximaal 120 Hz aan op die resolutie, maar op de een of andere manier (beeld is wel perfect stil, daar niet van) krijg ik daar meer koppijn van als 85 Hz.
100 Hz lijkt ook prima te zijn voor me, want daar heb ik ook weinig last.
Nu de vraag, is er een optimale frequentie voor het oog of is dat bij ieder persoon anders ???
Ikzelf zou dan gokken op 100 Hz (staat ook wel stoer
Nog wat andere vraagjes (anders moet ik weer een heel nieuw topic openen, niemand blij mee) -->
Ik heb ook nog een Amstrad SVGA monitor aanstaan op mijn P66 (
Op de P66 doet hij dat wel ? Waarom op mijn pc niet. Ook als ik VGA (640x480) driver install KAN ik die reso NOG NIET kiezen bij beeldscherminstellingen
Hoe krijg ik die reso terug !!!! ????
Nog een vraagje voor jullie dan maar (deze is iets onzinniger) :
Een vriend van mij heeft een Club3D Geforce3Ti200 64MB. Op de doos staat dat hij standaard 175 Mhz Core en 200 Mhz memory draait. Dat klopt gelukkig
Nu hadden we gehoord dat de GF3Ti200 goede overclockers waren dus wij aan de slag
core naar 183 en mem naar 215 (430 DDR dus
Ok daar deed hij het prima.
core naar 200 en mem naar 225 (450 DDR dus
Mmmm, als ik nu op instellingen testen druk dan krijg ik een zwart scherm en een vastloper.
Het lukt ook niet met NVmax of rivatuner om hem hoger te krijgen.
Hebben we nu een brakke kaart of overclocked hij gewoon slecht omdat het Club3D is (no offense)?
Klaar eindelijk
Damn wat een enorm lange text op de vroege ochtend
De meeste mensen deugen!