Ik ben bezig met het maken van een (voornamelijk PC)gaming website. De url kan ik nog even niet geven omdat hij nog in testfase is zeg maar. Nu wordt het zo langzamerhand tijd om een constante flow van content te realiseren. Hoe denken jullie dat ik dat het beste kan doen? Het is dus de bedoeling dat gamers die zich registreren op de site een belangrijk deel van de content kunnen meebepalen/leveren.
Zal ik mensen vragen om nieuwtjes te leveren? Of mensen vragen een column te schrijven wekelijks ofzo?
In hoeverre kan er nieuws van andere sites "geripped" worden?
Een tweede vraag is eigelijk wat jullie gamers interessant vinden als je op een gaming site komt. Bijvoorbeeld stem je dan op een eventuele poll? Of kom je alleen voor het forum? Vind je het cool om een eigen profiel met usericon enzo te kunnen managen? Vind je het belangrijk om te kunnen reageren op nieuwsitems? Wat wil je sowieso zien op zo'n site?
Zoals je ziet heb ik nogal wat vragen
Brand los over je gamingsite wensen zou ik zeggen en waarschijnlijk kun je ervan genieten over een maand ofzo wanneer mijn site live gaat.
Zal ik mensen vragen om nieuwtjes te leveren? Of mensen vragen een column te schrijven wekelijks ofzo?
In hoeverre kan er nieuws van andere sites "geripped" worden?
Een tweede vraag is eigelijk wat jullie gamers interessant vinden als je op een gaming site komt. Bijvoorbeeld stem je dan op een eventuele poll? Of kom je alleen voor het forum? Vind je het cool om een eigen profiel met usericon enzo te kunnen managen? Vind je het belangrijk om te kunnen reageren op nieuwsitems? Wat wil je sowieso zien op zo'n site?
Zoals je ziet heb ik nogal wat vragen
Brand los over je gamingsite wensen zou ik zeggen en waarschijnlijk kun je ervan genieten over een maand ofzo wanneer mijn site live gaat.