"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
"Commercie kills the scene" - I-f
Aangezien er zo'n grote vraag is naar de DPC shirts, is het dan niet verstandig om er wat bij te maken?
Dit is goed voor de publiciteit en voor de beurs.
BTW ik wil er dus ook nog een!!!
Het komt neer op Fl. 35,-- per shirt, incl. vrezendkosten.
Misschien handig om dan een ander ontwerp te maken/kiezen? Dan is het ook interessant voor de mensen die de eerste al hebben.
Owja:
kleuren: zwart en wit, of nog meer kleurtjes?
Maten: S, M, L, XL, en wellicht interesse in ook nog XXL ?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Ik wil er best nog wel een paar laten maken, maar dan moeten het er minimaal 100 zijn.
Misschien handig om dan een ander ontwerp te maken/kiezen? Dan is het ook interessant voor de mensen die de eerste al hebben.
Owja:
Maten: S, M, L, XL, en wellicht interesse in ook nog XXL ?[/quote]eerste is verkocht
XL
Is er een voorbeeld van de mischien nog te komen shirts?
reiker.
Zo gezegd, zo gedaan.
achter het dpc logo
voor het team logo
.
Bij deze alvast een bestelling dus!
Intentionally left blank
misschien kunnen we er een fotosoep wedstrijd van maken.., wie het leukste DPC design maakt krijgt een shirt gratis ofzo...
Ideetje..?
Verwijderd
En dat kunnen we gerust aan de NightBird toevertouwen,want dat is de vorige keer ook goedgegaan!!
NightBird was toen ook topietopie!!
;);)
het huidige shirt is nogal dun, ik moet er gewoon een t-shirt onderdragen, anders issie een beetje te kinky
One's never alone with a rubber duck.
Remember, ik heb dit in gang gezet, jullie mogen me dankbaar zijn
edit: picje van sweater op: http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=41
en tw.n mechandise site: www.tweakgear.net
Ow jah...
MMMMMOOOOOO!!!!!!
Verwijderd
1 voor mun dochter van 4
1 voor mun zoon van 1
staat koel tog op de peuterspeelzaal ?
al die vaders vragen, koel hoe krijg ik dat ook ? zoon koe op mun peecee...
-=G
Verwijderd
Wat voor logo wou je er op zetten
koetje??
wie regelt dat eigenlijk ?
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik wil er zowiezo ook wel 1
Zo gezegd, zo gedaan.
Maarre.... is iemand hier goede vrienden met 1 of andere drukker?[/quote]Lees dan man!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 oktober 2000 17:57 schreef NightBird het volgende:
Ik wil er best nog wel een paar laten maken, maar dan moeten het er minimaal 100 zijn.
Owja:
Maten: S, M, L, XL, en wellicht interesse in ook nog XXL ?[/quote]En dan dit hoogdravende gedoe:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 13:28 schreef JJJ het volgende:
JJJ wil er ook 1, maar oude ontwerp was ook flex, kunnen we niet kiezen tussen ontwerpen, poll op de Frontpage?
Remember, ik heb dit in gang gezet, jullie mogen me dankbaar zijn :)[/quote]Owja...? Even wat reply's van je teruglezen:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar als we die shirts willen, moeten we actie ondernemen! Onthou ook dat het mooi promotiemateriaal is!
(...)
GerardM: We kunnen er 1 sturen? Maarre... kan iemand shirts laten drukken?
(...)
Geen idee, en er moet een koetje op! Wat ik heb gezien van het 'oude' ontwerp was ook erg flex
(...)
Ik weet het niet, maar kunnen we niet wat regelen?
(...)
vaart erachter! [/quote]Conclusie: jij hebt nix gedaan, doet nix en weet nix.
Oke: Nog 1x voor de goeie orde:
Is al duidelijk dat ik alle 100 ga verkopen? Nee.
Zijn er al ontwerpen om een poll te maken? Nee, sterker, er is nog nix gebeurd.
Dus: Mensen moeten wat ontwerpen gaan maken (een weekje om te klooien), vervolgens moet er ergens een poll komen (week of 2), daarna moeten de aantallen worden geïnventariseerd (worden het er 100? of meer, kost ook een week), daarna moet ik het ontwerp gaan laten maken (week of 2-3, feestmaanden), dan moeten mensen geld gaan storten, waarna de shirts opgestuurd kunnen worden (2 weken van stort -> shirt op deurmat).<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 21:59 schreef reiker het volgende:
als de persoon die de shirts zou regelen nou ff in de post "dpc op hcc dagen" kijt, dan ziet hij(zij?) ook dat er een ENORME behoefte aan is op de hcc dagen te showen dat men bij DPC hoort.... dus, conclusie: ....[/quote]Okej, ik hoop dat je nu inziet hoeveel tijd er met zoiets gemoeid is...
=========
Zo, mijn onvrede over alle bull in deze thread is hierbij ook weer ge-uit.
=========
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
maar ehh wat kost het shirts als er slecht 50 worden gemaakt?? kheb namelijk laatst een shirt besteld bij arrows.com.. koste me in totaal Fl. 85,- incl. verzendkosten..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
Ik bied me tevens aan om te gaan designen, ik ga nu wel aan de slag, het is toch vakantie dusseh, niks te doen. Oh ja, als iemand het oude design hier neer wil flikkeren zou dat mooi zijn
het kan nog best, de hcc-dagen zijn pas eind november
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik wil ook wel 2 van die shirts !!!
XL 1 witte en 1 zwarte
hoe zit dat nu .. zij ze er of .. ?
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Wat moet ik er dus uit opmaken
Verwijderd
zoals bijv een online-bestelformulier zodat je kunt zien of er ook daadwerkelijk 100 bestellingen voor die shirts binnenkomen?
ik willer ook een stuk of 3 ~!
GrTz. J
Op maandag 19 februari 2001 17:15 schreef DSmarty het 50.000e bericht in het DPC-forum:
Beetje late reactie hoor na 4 maanden
Verwijderd
damn dan was ik er 1 te laatOp maandag 19 februari 2001 17:29 schreef NightBird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar haal je die quote vandaanOp maandag 19 februari 2001 17:29 schreef NightBird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je je daar melden kunt en zo moeten ze toch (met gemak) aan 100 of meer kunnen komen !
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
...
Dus kom maar op met een POLL of bestel formulier !
Zijn nog niet echt wazig geworden, maar misschien is het wel tijd voor een extra ronde DPC-gear.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Kom maar op met die site
ik bestel pas een T-shirt als ik de casebadges binnen heb!(8>
verder heb ik nog een vraag: "Wie wil er T-Shirts laten drukken? Of moet ik dat weer doen? :)"
BTW ik wil wel weer zoiets als met de casebadges organiseren, if u think it was good
Dankje!Op maandag 19 februari 2001 21:19 schreef Chaos het volgende:
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=22
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
sgoe, dan doe ik ook weer meeOp dinsdag 20 februari 2001 17:08 schreef B-Force het volgende:
"Wie wil er T-Shirts laten drukken? Of moet ik dat weer doen? :)"
BTW ik wil wel weer zoiets als met de casebadges organiseren, if u think it was good
Zo gezegd, zo gedaan.
Ghehe.. benieuwd of je daar na het enveloppen stickeren en badges tellen nog zin in hebtOp dinsdag 20 februari 2001 17:08 schreef B-Force het volgende:
MOEWWWWWWW
Dat laat ik reiker doenOp dinsdag 20 februari 2001 21:59 schreef Chaos het volgende:
[..]
Ghehe.. benieuwd of je daar na het enveloppen stickeren en badges tellen nog zin in hebt.
Ik heb al teveel gedaan
MAarreh ff serieus: welk ontwerp wilen jullie dan?
DPC ROCKS !