Toon posts:

De toekomst van Homesite en Dreamweaver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu Allaire en Macromedia nu al weer een tijdje samen zijn en Macromedia net zo'n hele leuke MX lijn heeft opgezet met wel Dreamweaver en geen Homesite vraag ik me af of er ooit nog een nieuwe Homesite zal komen... Iemand/

Verwijderd

quote uit de nieuwe features van DW MX:
code:
1
2
Achieve complete control over code and design with the visual layout tools of Dreamweaver 
and the code editing tools of HomeSite.

that`s the future,.>> alles in 1, heb je wel eens de nieuwe MX gezien uberhaupt....???

Verwijderd

En in dreamweaver kun je dus nu ook Cold Fusion programmeren (was ook van Allaire) waardoor de integratie tussen (cf)code en WYSIWYG super is!!

Verwijderd

Topicstarter
2 maanden geledn vooral veel zandlopers gezien in MX... maar ik zie nu dat er wel veel HomeSite elementen in zitten.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met het oog op ASP.net ga ik mooi over op het [url="http://www.asp.net"]Microsoft ASP.NET Web Matrix Project[/url] dat draait op het .net framework.

Soort van Homesite, maar dan gericht op .net, hartstikke makkelijk. Die alles in 1 troep hoef ik niet.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

OMG wat een fokking bullshite:
Homesite 5 is nu helaas ook al 34Mb maar als je vanaf nu om met Homesite te kunnen werken ook DWMX moet installen stijgt dit naar een gigantische 64Mb voor alleen al de installer.. ;(
Waar moet dat heen.

Ik weet zo goed als zeker dat, wanneer Homesite niet meer als standalone pakket verkrijgbaar is, ik of een oude versie blijf gebruiken of overstap op een ander merk.

Ik verdom het gewoon om die takke interface van MM te gebruiken.

www.jurgroessen.nl

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Op woensdag 24 juli 2002 12:40 schreef Hangloozz het volgende:
Ik verdom het gewoon om die takke interface van MM te gebruiken.
Ik had gehoord dat je tegenwoordig de interface van MM kunt kiezen tijdens de installatie. Wellicht is dat iets om naar te kijken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik vind zelfs HomeSite 5 al niet meer wat 't was. Ik zit nog steeds lekker in HomeSite 4.5.2 te kloppen.

Sterker nog, ik vraag me heel erg af waarom ze met versie 5 een major version change hebben gedaan... puur om 't about-windowtje te updaten, volgens mij ...

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 12:55
De toekomst van Homesite is .... UltraEdit ;)

Tsja ach HomeSite heeft wat meer HTML gerichte features, maar UltraEdit is een lekker texteditortje. Ben sinds kort om en bevalt prima...

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig kan er nog geen programma tippen aan de tag- en fucntion completion evenals insight function.
Pagina: 1