Onlangs is m'n IBM Deskstar 60GXP 60 GB vastgelopen. Drive Fitness Test gaf corrupte sectoren aan die niet gerepareerd konden worden met Sector Repair. Daarna heb ik de Erase Disk functie uitgevoerd en gaf DFT de melding dat de schijf in orde was. Hier heb ik echter niet zo'n vertrouwen in. Ik weet niet wat corrupte sectoren veroorzaakt, maar wie zegt mij dat ik niet binnen no time weer met corrupte sectoren zit als ik deze schijf weer in gebruik neem? Wie kan mij hier uitleg over geven?
De winkel waar ik de schijf gekocht hebt, wilt de schijf eerst zelf bekijken voordat ze 'em kunnen omruilen voor een nieuwe. Maar door die Erase Disk functie lijkt die schijf in orde te zijn. Ik betwijfel eerlijk gezegd of zij kunnen zien dat er problemen met deze schijf geweest zijn, dus dalijk zit ik met deze schijf opgescheept. Wat denken jullie hiervan?
De winkel waar ik de schijf gekocht hebt, wilt de schijf eerst zelf bekijken voordat ze 'em kunnen omruilen voor een nieuwe. Maar door die Erase Disk functie lijkt die schijf in orde te zijn. Ik betwijfel eerlijk gezegd of zij kunnen zien dat er problemen met deze schijf geweest zijn, dus dalijk zit ik met deze schijf opgescheept. Wat denken jullie hiervan?