Zwart Case zonder deur

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik zet hem in casemodding omdat hij gemod moet gaan worden.

Ik zoek een zwarte case met 6 externe 5.25 bays. Hier komt namelijk mijn [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/545449/1?limit=25"]GFX LCD[/url] in die waarschijnlijk 3 slots in beslag neemt.

Ik vindt de Chieftec DA-01B-D wel ok maar hier zit dus een deurtje voor. Dit vindt ik zonde van de LCD. En ik heb geen idee of het wel netjes afgewerkt is als ik het deurtje er gewoon uitsloop. Heeft iemand een suggestie voor een zwarte kast met 6 5.25 bays van rond de 100 pleuro?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• DaRKie
  • Laatst online: 04-06 11:49
als je op de site van chieftec gaat zien, staat bij de cases uitgelegd hoe je ze kan demonteren(incl. plaatjes)
er staan er een paar hoe de case eruitziet zonder het deurtje

• Roeligan
Ok thnx... ziet er wel kewl uit. Kon iig geen lelijke afwerkingen ontdekken. Toch blijf ik open staan voor alternatieven.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:27
je kunt het deurtje er gewoon uit klikken door aan de boven kant een pinnetje in te drukke. Das nog geen 10 seconde werk

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Of een leuke kast uitzoeken en zwart spuiten of verven. Dan kanje elke kast nemen die je wil.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 10:58 schreef agent327 het volgende:
Of een leuke kast uitzoeken en zwart spuiten of verven. Dan kanje elke kast nemen die je wil.
Daar dacht ik ook al aan :)

• Roeligan
Op woensdag 24 juli 2002 10:58 schreef agent327 het volgende:
Hehehehe... daar heb ik geen zin meer in...maar is idd wel een optie. Ik denk dat ik maar gewoon dat deurtje eruit klik.

SLOT EROP en klaar :)

RatPack #814

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Op woensdag 24 juli 2002 11:21 schreef Roeligan het volgende:

[..]

Hehehehe... daar heb ik geen zin meer in...maar is idd wel een optie. Ik denk dat ik maar gewoon dat deurtje eruit klik.

SLOT EROP en klaar :)
dat is wel lelijk hoor, het deurtje eruit :r
maar het is niet mijn kast...
Pagina: 1