A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
als je op de site van chieftec gaat zien, staat bij de cases uitgelegd hoe je ze kan demonteren(incl. plaatjes)
er staan er een paar hoe de case eruitziet zonder het deurtje
er staan er een paar hoe de case eruitziet zonder het deurtje
Ok thnx... ziet er wel kewl uit. Kon iig geen lelijke afwerkingen ontdekken. Toch blijf ik open staan voor alternatieven.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
je kunt het deurtje er gewoon uit klikken door aan de boven kant een pinnetje in te drukke. Das nog geen 10 seconde werk
Of een leuke kast uitzoeken en zwart spuiten of verven. Dan kanje elke kast nemen die je wil.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Daar dacht ik ook al aanOp woensdag 24 juli 2002 10:58 schreef agent327 het volgende:
Of een leuke kast uitzoeken en zwart spuiten of verven. Dan kanje elke kast nemen die je wil.
Hehehehe... daar heb ik geen zin meer in...maar is idd wel een optie. Ik denk dat ik maar gewoon dat deurtje eruit klik.Op woensdag 24 juli 2002 10:58 schreef agent327 het volgende:
SLOT EROP en klaar
RatPack #814
dat is wel lelijk hoor, het deurtje eruitOp woensdag 24 juli 2002 11:21 schreef Roeligan het volgende:
[..]
Hehehehe... daar heb ik geen zin meer in...maar is idd wel een optie. Ik denk dat ik maar gewoon dat deurtje eruit klik.
SLOT EROP en klaar
maar het is niet mijn kast...
Pagina: 1