Weet iemand hoe ik berichten uit Outlook moet importeren in Pegasus. Ik kan er nergens iets over vinden.....
Verwijderd
Er zijn allerlei conversie-tooltjes te vinden voor Pegasus naar outlook/eudora/netscapemail/enz en vice versa.
Probeer Google eens.
Probeer Google eens.
ik zoek me suf, er zijn er een aantal. wie heeft goede ervaringen met welk programma?
Verwijderd
Even een schopje (ik weet dat het topic al wat ouder is, maar goed....)
Ik wil eigenlijk mijn Outlook ook vaarwel zeggen (ivm. virussen en dat soort dingen) en naar Pegasus gaan. Ik wil alleen niet m'n huidige mail vaarwel zeggen....
Iemand die hier ervaringen mee heeft (en die _wel_ nuttige antwoorden kan geven)??
Ja, ik heb al ge-Google-d, maar kwam niet een echt goed antwoord tegen.
Oh ja: gebruikt Pegasus nou het Unix-formaat om mails op te slaan of heeft het een eigen formaat? Als het nl. het Unix-formaat is, is het geen probleem: laatst heb ik nl. al eens mails geconverteerd van Outlook naar Evolution (Linux); gewoon door Mozilla 4 Win het te laten converteren naar Unix-formaat....
Nee dus, Pegasus Mail gebruikt het PMM-formaat.
Ik wil eigenlijk mijn Outlook ook vaarwel zeggen (ivm. virussen en dat soort dingen) en naar Pegasus gaan. Ik wil alleen niet m'n huidige mail vaarwel zeggen....
Iemand die hier ervaringen mee heeft (en die _wel_ nuttige antwoorden kan geven)??
Ja, ik heb al ge-Google-d, maar kwam niet een echt goed antwoord tegen.
Oh ja: gebruikt Pegasus nou het Unix-formaat om mails op te slaan of heeft het een eigen formaat? Als het nl. het Unix-formaat is, is het geen probleem: laatst heb ik nl. al eens mails geconverteerd van Outlook naar Evolution (Linux); gewoon door Mozilla 4 Win het te laten converteren naar Unix-formaat....
Nee dus, Pegasus Mail gebruikt het PMM-formaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 10:49 ]