Heb sinds kort voor m'n ouders een HP 4470C scanner gekocht. Ding werkt goed, maar de aan/uit lamp blijft branden als de computer (Win98) uit staat. Hier is niets aan te doen volgens HP. Voor mijzelf wil ik nu ook een scanner met negatieven-unit aanschaffen, maar dit aan/uit dilemma is me een doorn in het oog. Hebben Epson 1250/1650 Photo scanners hier ook last van? Alvast bedankt!
Verwijderd
Bijna alle apparatuur heeft wel iets van een ledje branden als het uitgaat. Als je een wake-on-lan mogelijkheid hebt op je computer dan verbruikt ook deze stroom, en daarvoor hoef je niet eens een ledje te zien. Persoonlijk zou ik een schakeldoos aanschaffen met een masteraansluiting. Als de computer dan uit is worden alle andere apparaten in de stekkerdoos uitgeschakeld.
Waarschijnlijk hebben ook die Epsons sluipverbruik van stroom.
Waarschijnlijk hebben ook die Epsons sluipverbruik van stroom.
Hehe, schakelaar tussen stroomkabel: maar da's natuurlijk niet de meest elegante oplossing.....
Maar zo'n schakeldoos met masteraansluiting ken ik nog niet: hoe kan zoiets op de computer reageren: da's vast geen ordinaire verdeeldoos??
Maar zo'n schakeldoos met masteraansluiting ken ik nog niet: hoe kan zoiets op de computer reageren: da's vast geen ordinaire verdeeldoos??
Verwijderd
mijn opa heeft z'n epson scanner, maar ik heb niet opgelet of de lamp aan/uit is als de pc uitstaat
hij heeft er wel een stekkerdoos tussen hangen trouwens en daarom gaat de scanner bij hem zowiezo helemaal uit
ding scant echt prachtig hoor! en m'n opa kan hem zelfs bedienen, dus dan moet het geen probleem zijn
hij heeft er wel een stekkerdoos tussen hangen trouwens en daarom gaat de scanner bij hem zowiezo helemaal uit
ding scant echt prachtig hoor! en m'n opa kan hem zelfs bedienen, dus dan moet het geen probleem zijn
Verwijderd
Op het moment dat op het master stopcontact geen of weinig stroom verbruikt wordt, worden de andere stopcontacten automatisch uitgeschakeld.Op woensdag 24 juli 2002 09:16 schreef Sjeng23 het volgende:
Hehe, schakelaar tussen stroomkabel: maar da's natuurlijk niet de meest elegante oplossing.....
Kijk maar bij [url="http://www.conrad.nl"]www.conrad.nl[/url] voor een masterslave stekkerdoos.
Canon haalt zijn voeding uit de USB-kabels... PC uit, stroom uit.
ik heb ook zo'n schakeldoosOp woensdag 24 juli 2002 16:25 schreef Sjeng23 het volgende:
Heb zo'n stekkerdoos gevonden in de Conrad catalogus.
Bedankt voor de tips!!
met master gedoe
maar de PSU's van tegenwoordig verbruiken ook nog stroom als ze uit staan
en de schakeling werkt dan niet en moet je iets anders in de master stoppen
en dat maakt het weer errug onhandig
en die dingen zijn verrotte duur
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Pagina: 1