Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
hmm heb er net al eentje gelezen met dezelfde inhoud...
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/556000/1?limit=25"]Deze[/url] bedoel je?
no animals were harmed during the production of this message
justem, kon hem al niet vindenOp woensdag 24 juli 2002 08:46 schreef Caeruleus het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/556000/1?limit=25"]Deze[/url] bedoel je?
Verwijderd
Euhmm... kunnen jullie 't stukje dat achter de "DEZE" link staat copieren?
Ik gok dat 't in HK staat, en daar heb ik geen toegang!
Asteroide mogelijk in 2019 op aardeOp woensdag 24 juli 2002 08:54 schreef JazzIT het volgende:
Euhmm... kunnen jullie 't stukje dat achter de "DEZE" link staat copieren?
LONDEN Astronomen hebben enkele weken
geleden een asteroide ontdekt die in
2019 de aarde zou kunnen raken,meldt de
Britse zender BBC.De 2 kilometer grote
steenklomp geldt momenteel als het
meest bedreigende object in de ruimte.
Volgens de onderzoekers zijn er echter
nog veel onduidelijkheden over de baan
van de asteroide.Nader onderzoek zal
naar verwachting uitwijzen dat hij niet
op aarde zal storten.In de berekeningen
zit nog een foutenmarge van meerdere
tientallen miljoenen kilometers.
Raakt de asteroide de aarde wel,dan zal
de klap een continent verwoesten en het
klimaat in de hele wereld veranderen.
Het wordt allemaal weer zwaaaaaar overdreven
Maar ja
Zet je toch wel aan het denken! Het "kan" binnen 17 jaar afgelopen zijn
En dan ben ik dus pas 35....hmmmm
Daar gaan je toekomstplannen!!
Maar ja, aan de andere kant! 17jaar....en een foutmarge van miljoenen kilometers....ach ik maak me nog niet druk
Herinner me er over 16 jaar nog maar eens aan...
(Als ik dan al niet dood ben door een enge ziekte of een ongeluk
)
Maar ja, aan de andere kant! 17jaar....en een foutmarge van miljoenen kilometers....ach ik maak me nog niet druk
(Als ik dan al niet dood ben door een enge ziekte of een ongeluk
Default blanke hetero
Ik denk dat de kans dat jij onder een bus komt iets groter is dan dat deze komeet bij ons aankomtOp woensdag 24 juli 2002 09:20 schreef MisteryMan het volgende:
Maar jaZet je toch wel aan het denken! Het "kan" binnen 17 jaar afgelopen zijn
En dan ben ik dus pas 35....hmmmm
Maar ja, aan de andere kant! 17jaar....en een foutmarge van miljoenen kilometers....ach ik maak me nog niet drukHerinner me er over 16 jaar nog maar eens aan...
(Als ik dan al niet dood ben door een enge ziekte of een ongeluk)
Denk het ook welOp woensdag 24 juli 2002 09:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij onder een bus komt iets groter is dan dat deze komeet bij ons aankomt
Default blanke hetero
Mwjah,er kan er ook eentje over 2 dagen neerstorten die ze niet gezien hebbenIn de berekeningen
zit nog een foutenmarge van meerdere
tientallen miljoenen kilometers.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
[url="http://www.secretsofsurvival.com/"]oooo neeeeee[/url] 
De kans dat een meteoriet van bedreigend formaat de aarde raakt is klein genoeg om je niet druk te maken. Bovendien lijkt doodgaan door een meteoriet mij veel leuker dan door een enge ziekte, tis maar wat je liever hebt.
Een groot deel van de meteoriet zou trouwens verbranden als hij de aardse atmosfeer binnenkomt.
De kans dat een meteoriet van bedreigend formaat de aarde raakt is klein genoeg om je niet druk te maken. Bovendien lijkt doodgaan door een meteoriet mij veel leuker dan door een enge ziekte, tis maar wat je liever hebt.
Een groot deel van de meteoriet zou trouwens verbranden als hij de aardse atmosfeer binnenkomt.
Een komeet is hemellichaam van geringe massa met een vaste baan, dat bij het naderen van de zon een lichtende 'staart' krijgt, zoals "Hale Bopp" of "Halley".
De staart wordt veroorzaakt door smeltend ijs waarvan de deeltjes door de zonnewind worden weggeblazen. Vandaar dat de staart altijd van de zon afgericht staat.
Een asteroide echter is een hard brok steen, die geen staart heeft. Asteroiden raken veelvuldig de aardatmosfeer wat een lichte kortstondige heldere streep aan de hemel teweegbrengt. Deze 'vallende ster' heet een meteoor.
Sommige asteroiden zijn zo groot dat de wrijving met de atmosfeer ze niet geheel verbrandt. Asteroiden die op de aarde gevallen zijn worden meteorieten genoemd.
De staart wordt veroorzaakt door smeltend ijs waarvan de deeltjes door de zonnewind worden weggeblazen. Vandaar dat de staart altijd van de zon afgericht staat.
Een asteroide echter is een hard brok steen, die geen staart heeft. Asteroiden raken veelvuldig de aardatmosfeer wat een lichte kortstondige heldere streep aan de hemel teweegbrengt. Deze 'vallende ster' heet een meteoor.
Sommige asteroiden zijn zo groot dat de wrijving met de atmosfeer ze niet geheel verbrandt. Asteroiden die op de aarde gevallen zijn worden meteorieten genoemd.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/556000"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/556000[/url]
En verder is dit niet echt een WL topic.
En verder is dit niet echt een WL topic.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()