Ik wil graag op website showen welke gameservers online zijn. Onderstaand script showt van het bij $ip ingevulde ip of het online is, werkt goed, maar ik wel er graag meerdere ip's hebben. Heb het zelf wat geprobeerd via array's maar kom er niet uit. $ip[$i] zaten dan ip's in maar lukte niet omdat $fp ook steeds anders moet zijn. bedoeling is dus dat er output komt met lijstje van ip's en achter elk ip of ie online of offline is. En ip's moeten makkelijk te veranderen zijn aangezien gameservers regelmatig veranderen. Iemand die mij hierbij kan helpen?
PHP:
1
| <?<html><head><link rel="stylesheet" href="style.css"></head><body bgcolor="#243462"><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><?$ip = ("xxx.xxx.xxx.xxx");$poort = ("xxxx");$fp = fsockopen ("$ip", '$poort', $errno, $errstr, 10);if (!$fp) { echo "<tr><td width=\"100\"><b>$ip:</b></td><td><font color=\"#FF0000\"><b>Offline</b></font></td></tr>\n";} else { echo "<tr><td width=\"100\"><b>$ip:</b></td><td><font color=\"#00FF00\"><b>Online</b></font></td></tr>\n"; fclose($fp);} ?></body></html>?> |