Mocht er bijvoorbeeld een site zijn waar ik WiMP 9 kan downloaden voor een magazine review waar zou ik dan dat programma mogelijk kunnen vinden? Heb overal gezocht maar kan nergens dat programma vinden.. ?? Iemand??
WMP9 is nog niet public gereleased dat houd dus in dat de LEAK illegaal is end us nie toegestaan is om te requesten op GoTOp woensdag 24 juli 2002 03:48 schreef Vinnie81 het volgende:
Mocht er bijvoorbeeld een site zijn waar ik WiMP 9 kan downloaden voor een magazine review waar zou ik dan dat programma mogelijk kunnen vinden? Heb overal gezocht maar kan nergens dat programma vinden.. ?? Iemand??
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat begrijp ik.. maar ik zie zoveel berichten erover dat ik er een review van die beta wil maken voor een magazine waar ik voor schrijf. Het is een geleakte versie, maar volgens de redacteur gaat dat geen problemen op leveren dus ok dan maar...WMP9 is nog niet public gereleased dat houd dus in dat de LEAK illegaal is end us nie toegestaan is om te requesten op GoT
En? Wat vind je ervan?Op woensdag 24 juli 2002 04:36 schreef freekweb het volgende:
ben m net aan het testen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik heb hem geinstalleerd, maar nu staat er opeens op m'n desktop :
Windows XP professional.
For testing purposes only. Build 2600
Meer mensen last van ?
Windows XP professional.
Meer mensen last van ?
Ja dat krijg je dus met die leaks is btw met veel geleaked MS software momenteelOp woensdag 24 juli 2002 22:20 schreef CybErvee het volgende:
Windows XP professional.
Meer mensen last van ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Yup.Op woensdag 24 juli 2002 22:20 schreef CybErvee het volgende:
Windows XP professional.
Meer mensen last van ?
Ben ff op zoek naar die regkey waar je het mee weg kan krijgen. Althans dat kon met de beta's altijd, weet niet of het nu ook werkt. Kan die key alleen niet meer vinden
rechtsklikken op bureaublad --> properties --> desktop --> customize desktop --> webOp woensdag 24 juli 2002 22:23 schreef k7of9 het volgende:
[..]
Yup.
Ben ff op zoek naar die regkey waar je het mee weg kan krijgen. Althans dat kon met de beta's altijd, weet niet of het nu ook werkt. Kan die key alleen niet meer vinden
en dan "lock desktop items" uitzetten...
dat werkte bij beta's in ieder geval...
gewoon ff deze 2 regkey's weghalen uit je registerOp woensdag 24 juli 2002 22:20 schreef CybErvee het volgende:
Windows XP professional.
Meer mensen last van ?
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\CA\Certificates\FEE449EE0E3965A5246F000E87FDE2A065FD89D4
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\ROOT\Certificates\2BD63D28D7BCD0E251195AEB519243C13142EBC3
"lock desktop items" werkt dus niet bij build 2600
Ik vind het niks, ik houd het gewoon op de std media player van Windows 2000, lekker snel en niet van die onnodige poespas eromheen!
XXXVI
Verwijderd
Ik kan er niet mee vooruit en terugspoelen. Zal wel omdat eht beta is, verder is er niet zoveel veranderd vind ik ten opzichte van Media Player 8.
Ik gebruik nog altijd het oude vertroude en degelijke en snelle Media Player 6.4
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
* GA!S heeft het niet zo op beta MS spul...
Kan me nog een beta van DX6 herinneren die NIET weg wilde, windows herinstalleren was de enige optie. Daarna nooit meer beta MS spul gebruikt. Media Player is IMHO in de huidige versie al k#t genoeg, wil ik zeker geen beta van proberen (en heeft me net als IE weer net wat te veel security leaks als je het een internet connectie weet te vinden.
Doe mij maar zoomplayer
Kan me nog een beta van DX6 herinneren die NIET weg wilde, windows herinstalleren was de enige optie. Daarna nooit meer beta MS spul gebruikt. Media Player is IMHO in de huidige versie al k#t genoeg, wil ik zeker geen beta van proberen (en heeft me net als IE weer net wat te veel security leaks als je het een internet connectie weet te vinden.
Doe mij maar zoomplayer
de betaler vervuilt
Die werken niet meer blijkbaarOp woensdag 24 juli 2002 22:27 schreef freekweb het volgende:
[..]
gewoon ff deze 2 regkey's weghalen uit je register
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\CA\Certificates\FEE449EE0E3965A5246F000E87FDE2A065FD89D4
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\ROOT\Certificates\2BD63D28D7BCD0E251195AEB519243C13142EBC3
"lock desktop items" werkt dus niet bij build 2600
Verwijderd
Ja hoor, aleen crashed WMP9 nu ...
No such interface supported (Error Code = 0x80004002, Condition = 115)
Dat is volgens mij niet omdat je die reg verwijderd hebt hoor.. Althans.. dat denk ik niet. Ik zat zelf eigenlijk te denken omdat WMP9 Engels is en je OS NL.. Weet niet hoor maar zou best wel eens kunnenOp vrijdag 26 juli 2002 01:16 schreef CybErvee het volgende:
Ja hoor, aleen crashed WMP9 nu ...
Waarom zijn er eigelijk altijd tweakers die graag beta software willen hebben 
Er zitten meestal nog een zooitje bugs in en het is ook nog wel eens onstabiel. Wanneer je de extra mogelijkheden wil reviewen voor een pc blad, kan het ik het nog wel begrijpen. Maar ik heb zelf een bloedhekel aan software die onstabiel is.
Er zitten meestal nog een zooitje bugs in en het is ook nog wel eens onstabiel. Wanneer je de extra mogelijkheden wil reviewen voor een pc blad, kan het ik het nog wel begrijpen. Maar ik heb zelf een bloedhekel aan software die onstabiel is.
beta wil niet altijd zeggen onstabiel. en soms wegen de voordelen op tegen de nadelen.Op zaterdag 27 juli 2002 12:08 schreef wwillem het volgende:
Waarom zijn er eigelijk altijd tweakers die graag beta software willen hebben
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Zoek eens met [url="http://www.google.nl/search?q=%22windows+media+player+9%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr="]google[/url].
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ik heb MP 9 al een paar dagen en ik vind het ronduit een ruk programma.. Ik heb een heleboel verschillende filmpjes in een dir staan, en als ik ze een voor een afspeel kom ik al snel tot de conclusie dat ik alleen maar lager in versienummers wil..
Halverwege filmpjes blijft het beeld stilstaan (terwijl dat met 8 niet zo was), sommige filmpjes beginnen met spelen en meteen wordt MP 9 afgesloten..
Nee ik wil er snel weer vanaf..
Halverwege filmpjes blijft het beeld stilstaan (terwijl dat met 8 niet zo was), sommige filmpjes beginnen met spelen en meteen wordt MP 9 afgesloten..
Dat willen wel meer... Media Player 9 Beta 1 releasedTripleM schreef op 07 september 2002 @ 12:21:
Ik heb MP 9 al een paar dagen en ik vind het ronduit een ruk programma.. Ik heb een heleboel verschillende filmpjes in een dir staan, en als ik ze een voor een afspeel kom ik al snel tot de conclusie dat ik alleen maar lager in versienummers wil..
Ik heb er nog niet veel meegewerkt.
2 dagen geleden bij ms gedowned en tot nu toe werkt hij perfect.
Geen haperingen. En ik kan op mijn 2e beeldscherm fullscreen film bekijken.
De vorige versie ging dat automatisch naar scherm 1.
Tot nu toe dus alleen lof.
2 dagen geleden bij ms gedowned en tot nu toe werkt hij perfect.
Geen haperingen. En ik kan op mijn 2e beeldscherm fullscreen film bekijken.
De vorige versie ging dat automatisch naar scherm 1.
Tot nu toe dus alleen lof.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ik kan alleen niet doorspoelen met media player 9. Dan begint hij telkens weer bij het begin van de file.
Verwijderd
Ik vind de media player 9 echt verbeterd, wat ik las ergens bovenin dit topic is ook waar, af en toe blijft er een divX hangen. Als is dat nu opgelost (even de codec op nieuw geïnstalled).
Pluspunten:
- Ranking van muziek nummers (goede nummers draait de Shuffle DJ vaker)
- Crossover mixer + snelheidsregelaar (voor seamless overgaan van nummer 1 naar 2)
- Media info: ik deed een Dire Straits CD erin, gelijk kreeg ik (op verzoek welliswaar) bergen info over de direstraits, met albumfoto's erbij, songteksten, erg cool voor als je een fan bent van een artiest.
- Automatisch nummers toevoegen aan de Media Libary, als je een bepaalde map op je hdd hebt met MP3's dan kun je daar de media player laten kijken of er nieuwe nummers tussen staan. Als je dus een nieuw nummer hebt gedownload (in die directory) komt deze vrijwel meteen met naam en toenaam in je media libary, de automagische DJ draait 'm dan gewoon mee.
- Speellijsten generator, op allerlei punten kun je nummers selecteren.
- Visualisties (er zijn een paar nieuwe bij)
- Auto Volume leveling, erg handig als je veel verschillende MP3 bronnen hebt, de mediaplayer houdt 't volume ongeveer gelijk zodat je niet plotseling wordt weggevaagt als je Audigy een keihard nummer gaat draaien...
- Vele opties voor je "Look" van de mediaplayer
- Fullscreen mode, als je met de muisbeweegt dan komt de knoppenbalk in beeld, maar om te voorkomen dat je iets mist, verkleint de mediaplayer 't beeld iets, ziet er wel gaaf uit als je 'm op je projector hebt aangesloten.
- Taskbar werkbalk, als je 'm minimized dan kun je kiezen voor een knoppenbalkje naast je klokkie op je taakbalk.
Minpunten:
- Hij zuigt wat meer power uit je PC
- Hij is nog bèta, af en toe een buggie
- Oude DivX weigert deze, oplossing: mediaplayer2.exe (oid)
Pluspunten:
- Ranking van muziek nummers (goede nummers draait de Shuffle DJ vaker)
- Crossover mixer + snelheidsregelaar (voor seamless overgaan van nummer 1 naar 2)
- Media info: ik deed een Dire Straits CD erin, gelijk kreeg ik (op verzoek welliswaar) bergen info over de direstraits, met albumfoto's erbij, songteksten, erg cool voor als je een fan bent van een artiest.
- Automatisch nummers toevoegen aan de Media Libary, als je een bepaalde map op je hdd hebt met MP3's dan kun je daar de media player laten kijken of er nieuwe nummers tussen staan. Als je dus een nieuw nummer hebt gedownload (in die directory) komt deze vrijwel meteen met naam en toenaam in je media libary, de automagische DJ draait 'm dan gewoon mee.
- Speellijsten generator, op allerlei punten kun je nummers selecteren.
- Visualisties (er zijn een paar nieuwe bij)
- Auto Volume leveling, erg handig als je veel verschillende MP3 bronnen hebt, de mediaplayer houdt 't volume ongeveer gelijk zodat je niet plotseling wordt weggevaagt als je Audigy een keihard nummer gaat draaien...
- Vele opties voor je "Look" van de mediaplayer
- Fullscreen mode, als je met de muisbeweegt dan komt de knoppenbalk in beeld, maar om te voorkomen dat je iets mist, verkleint de mediaplayer 't beeld iets, ziet er wel gaaf uit als je 'm op je projector hebt aangesloten.
- Taskbar werkbalk, als je 'm minimized dan kun je kiezen voor een knoppenbalkje naast je klokkie op je taakbalk.
Minpunten:
- Hij zuigt wat meer power uit je PC
- Hij is nog bèta, af en toe een buggie
Whaa koel, had ik nog niet eens aan gedacht.. 6.4!!!Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 12:38:
Hier hebben we al een mooi topic over
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.