Toon posts:

C++ error bij elk video edit programma.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een hele wazig error als ik een avi wil exporteren met welk video edit programma dan ook?

Windows xp
Amd TB 1200
256 mb pc133
Ge-force 2 mx
Vraag voor meer info

Ok.. het gaat dus om de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://www.aphax.nl/~ramle/error.jpg

Help mij hier aub uit ik wil weer Avi's kunnen exporteren.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Toen ik iets van Visual C++ geinstalleerd had kreeg ik bij elke foutmelding de debugger van C++ voor m'n neus. Maar dat is misschien het resultaat van die error, maar niet de oorzaak lijkt me.

Maar welk videoeditprogramma gebruik je overigens? Adobe Premiere? VirtualDub? En wat doe je precies bij het exporteren? Naar FilmStrip? Mpeg? BMP-frames?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 03:03 schreef Appel het volgende:
... met welk video edit programma dan ook?
Codecs in orde?

Verwijderd

Topicstarter
codecs zijn oke.. en ik heb het echt met welk video edit programma.. adobe premiere.. videomach ect..

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Je kunt bij Microsoft een zg. Libraries Update downloaden die ook de Visual C++ runtime files opnieuw installeren. Misschien kan dat jou van je probleem afhelpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 00:03 schreef /downtime/ het volgende:
Je kunt bij Microsoft een zg. Libraries Update downloaden die ook de Visual C++ runtime files opnieuw installeren. Misschien kan dat jou van je probleem afhelpen.
ah... dank je wel.. ik ga even zoeken.. echt bedankt!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Eh, [url="http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=25872"]deze[/url] bedoelde ik eigenlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 00:13 schreef /downtime/ het volgende:
Eh, [url="http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=25872"]deze[/url] bedoelde ik eigenlijk :)
erm.. ik zie niets voor windows xp :?

kan je meschien een directe link naar een file geven? ik snap die niet helemaal geloof ik.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op vrijdag 26 juli 2002 03:45 schreef Appel het volgende:
erm.. ik zie niets voor windows xp :?

kan je meschien een directe link naar een file geven? ik snap die niet helemaal geloof ik.
Kan wel kloppen. Op diezelfde pagina staat ook het volgende:
NOTE: This package does not install these components on computers that are running Microsoft Windows 2000 or Microsoft Windows Millennium (Me) systems. On computers that are running Windows 2000 and Windows Millennium, these components can only be updated through operating system updates and service packs for these operating systems.
Hetzelfde verhaal geldt waarschijnlijk voor XP. Misschien dat die runtime files al standaard in XP zitten. In dat geval heb je een probleem waar ik ook geen pasklare oplossing voor weet.

Als uiterste oplossing zou je kunnen proberen om de update uit die link toch te installeren. Als je geluk hebt werkt dat toch onder XP.
Pagina: 1