Toon posts:

[stalker] KPN nummer laten blokkeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft last van een stalker, of beter gezegd een domme stalker. De stalker stalkt nl zonder nummer afscherming.

Nu is mijn vraag: Kun je bij KPN ook nummers opgeven om te laten blokkeren voor inkomende gespreken(dus niet die *goedkope* 0900 blokkades, maar de inkomende gesprekken), of moet je hier eerst een onderzoek voor laten instellen?

Verwijderd

KPN bellen, dan een paar dagen bijhouden wanneer er wordt gebeld vanaf dat nummer en dat je er last van hebt, dan wordt dat door de KPN voor je gedaan.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Je kan die stalker ook even bellen en hem verzoeken te stoppen met stalken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33
Volgens user tvhouwel is het niet mogelijk... iin [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/554229/1?limit=25"]dit[/url] topic zegt hij dat KPN alleen uitgaande nrs kan blokkeren, en geen inkomende....

XXXVI

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 24 juli 2002 00:37 schreef ephymerous het volgende:
Volgens user tvhouwel is het niet mogelijk... iin [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/554229/1?limit=25"]dit[/url] topic zegt hij dat KPN alleen uitgaande nrs kan blokkeren, en geen inkomende....
De KPN kan alles, als ze maar willen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33
Op woensdag 24 juli 2002 00:48 schreef Wildfire het volgende:

[..]

De KPN kan alles, als ze maar willen...
hehe >:) Laat ik het dan zo zeggen: 'Ze willen het niet' :)

XXXVI

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik zou dat ook niet willen als telecom bedrijf. Ten eerste scheelt het inkomsten >:) en ten tweede moet je voor elk telefoonnummer een database bijhouden... wordt alleen maar een rotzootje.

Wat wel kan: er zijn telefoons op de markt die een bepaalde actie uitvoeren bij een bepaald nummer, bijv als het van een bepaald nummer afkomstig is eerst opnemen en binnen een seconde weer neerleggen. Je kunt zelfs de ring "vertragen" met enkele seconden zodat je niet eens een ring hoort als het DAT nummer is.... Uiteraard werkt dit alleen bij domme stalkers, maar de mogelijkheid is er.

Moet je wel een nieuwe telefoon kopen. :(

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:47
Nou ik kan jullie verzekeren dat KPN bepaalde inkomende nummers wel kan blokkeren!

Wij werden ook lastig gevallen door een "oom" van mij en die was zo gek als een deur en die had mijn zus misbruikt. En hij belde zeker 6 keer op een dag. Mijn ouders hebben toen contact gehad met kpn, verhaal uitgelegt en wij worden nooit meer gebeld door die gast, met dat nummer. Ik denk dat KPN het niet zomaar gaat doen, maar als er een situatie waarbij een van hun klanten echt wordt lastig gevallen, dat ze dat best wel doen voor je.

Verwijderd

je hebt zijn telefoonnummer? terug stalken!

Verwijderd

Gebruik [url="http://www.zoekop.tk"]www.zoekop.tk[/url] om z'n via z'n nummer z'n naam en adres te achterhalen en blokkeer z'n telefoon door 'm in een ander gaatje te prikken...

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Een scheidsrechtersfluitje naast de telefoon doet wonderen :Y)

Who is John Galt?

Verwijderd

Terugbellen en zeggen dat je van de politie bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Wat betreft: "ga de stalker zelf stalken": Kan het nog hypocrieter? Je wilt er zelf vanaf en dan ga je je er zelf schuldig aanmaken. Bovendien lijkt me niet geloofwaardig overkomen bij KPN. Anyway, ik zal de boodschappen doorgeven.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
Bel hem eens op. als het goed is, neemt hij dan gewoon op met zijn naam. [url="http://www.detelefoongids.nl"]www.detelefoongids.nl[/url] naam invoeren, en adres weet je :)

En daar kun je een BOEL mee >:)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25

Dido

heforshe

Natuurlijk kan de KPN inkomende nummers blokkeren: alleen wel aan de andere kant!

Ze kunnen dus bij die stalker jullie nummer als uitgaand nummer blokkeren...

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1