Dat is nou een binary newsgroup. Met speciale readersoftware, zoals [url="http://www.newsbin.com"]NewsBin Pro[/url] kun je daar bestanden uit downloaden die door anderen zijn gepost.
Veel binary-groepen zijn uiteraard vergeven van warez...
Sites zoals [knip: sites uit voorzorg maar even verwijderd] houden bij wat er allemaal gepost wordt en waar...
Veel binary-groepen zijn uiteraard vergeven van warez...
Sites zoals [knip: sites uit voorzorg maar even verwijderd] houden bij wat er allemaal gepost wordt en waar...
ow ok, dan mag deze topic gesloten worden want dit hoort hier niet thuis
Nou ja, binary newsgroups zijn niet illegaal an sich. Alleen in vele groepen wordt dus wel warez gepost.Op woensdag 24 juli 2002 00:03 schreef ddkiller0900 het volgende:
ow ok, dan mag deze topic gesloten worden want dit hoort hier niet thuis
Waar het om gaat is dat er dus ook genoeg legale stuff wordt gepost. En dat is dus een legaal topic hier.
Kortom: binary newsgroupen an sich, gebruik een goede newsreader zoals Newsbin.
heej wildfire, ik wist niet dat jij ook hier rondhing 
en nu weer ff ontopic:
wildfire heeft inderdaad gelijk. je moet gebruik maken van software die binary's kan downloaden. met oulook lukt het zeker niet! verder is FTD makkelijk om te zien wat waar staat.
Meestal zijn bestanden ingepakt met RAR; winrar kun je downloaden op [url="http://www.rarlab.com"]www.rarlab.com[/url]
Kom gerust eens langs op het forum van FTD; er zijn daar genoeg mensen die je willen helpen (waaronder ikzelf
). Als je maar eerst even de search gebruikt voor dat je moord en brand schreeuwt!
en nu weer ff ontopic:
wildfire heeft inderdaad gelijk. je moet gebruik maken van software die binary's kan downloaden. met oulook lukt het zeker niet! verder is FTD makkelijk om te zien wat waar staat.
Meestal zijn bestanden ingepakt met RAR; winrar kun je downloaden op [url="http://www.rarlab.com"]www.rarlab.com[/url]
Kom gerust eens langs op het forum van FTD; er zijn daar genoeg mensen die je willen helpen (waaronder ikzelf
Ik zou die link naar die site die met een F begint en 3 letters is maar even weghalen Wildfire want daar heb ik een officiele waarschuwing voor gehad.
Ben het daar ook nog steeds niet mee eens, en wacht ook (nog steeds) op een antwoord daarover!
Ben het daar ook nog steeds niet mee eens, en wacht ook (nog steeds) op een antwoord daarover!
Wees consequent, maar niet altijd
hoezo een OW? het is niets illegaals ofzo; je kan er ook geen warez downloaden. enne, hij staat al tijden in mijn sig, en ik heb er nog nooit iets over gehoord!
(PS: Ook = Ook @ FTD?)
(PS: Ook = Ook @ FTD?)
ook = ook @ Fxx ja 
Ik had laatst in een topic naar Fxx verwezen met een link en toen kreeg ik onderstaand mailtje waartegen ik "in beroep" ben gegaan, maar ik wacht helaas nog steeds op een antwoord.
)
Ik had laatst in een topic naar Fxx verwezen met een link en toen kreeg ik onderstaand mailtje waartegen ik "in beroep" ben gegaan, maar ik wacht helaas nog steeds op een antwoord.
Ik ben ook nog steeds van mening dat het geen warez is dus ik zal toch nog maar es een mailtje sturen (morgenHoi Michiel (Ook),
In onderstaand topic plaatste jij een linkje naar [url="http://fxx.xx"]http://fxx.xx[/url]
Aangezien dit een site is waar warez en dergelijke te halen zijn en wij dit niet op GoT willen zien heb je bij deze een Officiële Waarschuwing ontvangen wegens het plaatsen van Warez op het forum.
Topic URL: [topic=530449]
Hoe komen ze erbij dat FTD warez is? Je kunt er niets downloaden. Net zoiets als isonews, daar mag je toch ook wel naar linken? Niet dat dat hoeft, maar toch...
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Precies!Op woensdag 24 juli 2002 00:21 schreef mrdata het volgende:
Hoe komen ze erbij dat FTD warez is? Je kunt er niets downloaden. Net zoiets als isonews, daar mag je toch ook wel naar linken? Niet dat dat hoeft, maar toch...
Dat heb ik ook in m'n bezwaar geschreven (ook de vgl met isonews) en toen zou ik dus nog horen wat er kwam, maar sindsdien is het stil (heb btw net een mailtje naar modje in kwestie gestuurd, ben benieuwd of ze daar nog op terug komen!)
Ha die KGB! Ja, ik hang hier ook rond... alhoewel al veel langer dan op FTD en met veel meer posts ook... 
En FTD is idd niet illegaal. Er worden geen warez aangeboden, het wordt de downloaders hooguit iets gemakkelijker gemaakt om te zien wat er allemaal in de nieuwsgroepen wordt gepost. En dat is dus echt geen illegale activiteit.
En FTD is idd niet illegaal. Er worden geen warez aangeboden, het wordt de downloaders hooguit iets gemakkelijker gemaakt om te zien wat er allemaal in de nieuwsgroepen wordt gepost. En dat is dus echt geen illegale activiteit.
Het is 100% opgezet om te zien welke warez waar zijn te downloaden. Dat is toch op z'n minst diep in de schemerzone. Ook is dan ook niet de eerste die een mailtje gehad heeft na het posten van de URL.
(Ook de titel van dit topic verwijst naar iets waar bijna alleen de spam legaal is
)
Ik kan me voorstellen dat je er over wilt discussieren, maar dat heeft hier weinig zin - doe het dan in [forum=15]. (In 1e instantie zonder de site expliciet te noemen. Dat scheelt weer waarschuwingen
)
On-topic:
ddkiller0900 - gebruik dus een goede mailreader. Combineer de berichten dan om ze te kunnen opslaan. Neem er wel eentje die yencoded berichten kent. (Zoek op ydec of yenc).
(Ook de titel van dit topic verwijst naar iets waar bijna alleen de spam legaal is
Ik kan me voorstellen dat je er over wilt discussieren, maar dat heeft hier weinig zin - doe het dan in [forum=15]. (In 1e instantie zonder de site expliciet te noemen. Dat scheelt weer waarschuwingen
On-topic:
ddkiller0900 - gebruik dus een goede mailreader. Combineer de berichten dan om ze te kunnen opslaan. Neem er wel eentje die yencoded berichten kent. (Zoek op ydec of yenc).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Een site als [url="http://www.handigesitevooredonkeylinks.nl"]http://www.handigesitevooredonkeylinks.nl[/url] kan dus eigenlijk ook niet?Op woensdag 24 juli 2002 10:32 schreef F_J_K het volgende:
Het is 100% opgezet om te zien welke warez waar zijn te downloaden. Dat is toch op z'n minst diep in de schemerzone. Ook is dan ook niet de eerste die een mailtje gehad heeft na het posten van de URL.
(Ook de titel van dit topic verwijst naar iets waar bijna alleen de spam legaal is)
Op woensdag 24 juli 2002 10:47 schreef Wokschotel het volgende:
Een site als sesamstraat.nl kan dus eigenlijk ook niet?
The page cannot be displayed
Klik voor de grap eens op de sectie voor volwassenen. Maar inderdaad kom je die in de search vaker tegen - zei het zonder URL. Het is grotendeels hetzelfde als de site die hier ter discussie staat.
Maar ik ben ook maar een simpel usertje die zeker niet voor GoT kan spreken. Zie trouwens een stukje uit de FAQ;
In ieder geval heeft het geen zin om er hier verder op in te gaan, hooguit in LA met bovenstaande zinnetje in het achterhoofd.Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. [...]
Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
Dit vindt ik reden genoeg om het niet te posten. Buiten GoT om zijn er zat manieren om de sites te vindenDit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net.
Zie trouwens ook [topic=555255]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Topic gaat nu allang niet meer over de vraag van de topicstarter en hij verzoekt zelf al om een slotje.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()