Twee CoolEdit Pro vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ja, ze zijn echt vast te makkelikjk voor woorden, maar ik kom er nu echt even niet uit, en ik kan het ook al nergens vinden in de help van CE pro of hier.

Vraag een: Als ik een stuk geselecteerd heb wil ik die plakken en knippen naar een nieuw wavje. Maar als ik een nieue file open, dan kan ik daar niet in plakken. Alleen MixPaste. Maar daar schiet ik niks mee op.

Hoe kan ik simpelweg een stukkie plakken in een nieuwe file?

Ja, die was vast niet moeilijk. Nu nog een makkelijke:

Ik kan met de beste wil ter wereld de Edit tempo afdeling vinden. Waaronder ziet die ergens verstopt???

Ik weet het. Makkelijke vragen, maar ik kom er met geen mogelijkheid zo uit!

ThX! :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik ken cooledit pro niet zo goed..
maar wat ik gewend ben van soundforge gewoon copieren dat stukje.. en inderdaad een nieuw bestand aanmaken en pasten.
Maar waarom is dat mixpaste dan niet goed? dat is toch denk ik hetzelfde???
:? misschein eens als je geselecteerd hebt even op het menuutje edit/rechtermuisknop drukken en misschien staat er welliswaar : 'selected wave to new file' ofzow

het is maar een ideetje.. (beter dan niets :P )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

1. Bij mij plakt hij wel gewoon in een nieuwe file, dus ik vind het raar dat dat bij jouw niet werkt. bovendien kun je gewoon mixpaste nemen en deze op 100% zetten. Is het psies hetzelfde resultaat als gewoon pasten :)

2. check 3e post in [topic=555847/1/25] :)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Goeie tips Timo, thanx. Maar ik moet duidelijk nog erg veel tijd in dit uitgebreide stuk software steken...

Ach... En als je een stukje hebt geselecteerd kun je ook via muis neer copy to new gaan kom ik net achter... Nog makkelijker!