Ik zit nog steeds met het probleem dat ik nooit op een site kan kome waar ik een beveiligingswaarschuwing hoor te ontvangen want, ... Ik krijg deze niet
Hoe kan dit, weet iemand hoe ik kan instellen dat de beveilingswaarschuwing wel komt (dus dat ik kan kiezen of ik verder wil gaan of niet als ik op een site ben). Tis nu een mp3 site, maar dat boeit niet, op andere sites zal dit dus ook niet gaan werken
Verwijderd
Firewall draaien mssn?
Wat ook nog zou kunnen is dat je bij "Options->Internet-Options->Beveiliging de "Beveiligingsniveau voor deze zone"
te hoog staat ingesteld. Stel deze eens wat lager in, indien het geval.
Wat ook nog zou kunnen is dat je bij "Options->Internet-Options->Beveiliging de "Beveiligingsniveau voor deze zone"
te hoog staat ingesteld. Stel deze eens wat lager in, indien het geval.
heb geen firewall draaien.
Heb beveiliging al op laagste gezet maar hielp niks (of moet je daarna computer herstarten?)
Heb beveiliging al op laagste gezet maar hielp niks (of moet je daarna computer herstarten?)
Hmm, welke versie van explorer heb je?
En heb je misschien een popkiller draaien? Dan kan het namelijk zijn dat je een keer te snel geklikt hebt en per ongeluk dat venster hebt blacklisted
En heb je misschien een popkiller draaien? Dan kan het namelijk zijn dat je een keer te snel geklikt hebt en per ongeluk dat venster hebt blacklisted
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
nee geen popup killer draaien, heb gewoon de nieuwste, die bij xp wordt geleverd