Toon posts:

trillend beeld bij spellen: opgelost!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

Ik heb hier 2 keer gepost over enorm trillend beeld bij spellen, waar niets voor de hand-liggends hielp (drivers, videokaart, biossen, monitor e.d.). Ik heb nu de processor vervangen en hij doet het weer uitstekend! Door niemand verwacht hier, en eigenlijk ook niet door mezelf, maar het kan blijkbaar dat er een deel in de processor kapot is, waardoor het 3D het slecht doet en voor de rest het hele systeem nog perfect functioneert (3D-now deel? (Duron 600)). In eerste instantie had ik mijn onderwerp ook geplaatst onder processors, moederborden en geheugen, maar daar werd ik nog door de moderatoren naar videoplankjes getransporteerd.
Mijn ECS K7S5A is dus niet de boosdoener en met mijn nieuwe 800-tje kan ik weer vrolijk aan het spelen gaan..... dus heb je ooit een vergelijkbaar probleem: ook de processor kan de boosdoener zijn, terwijl hij verder zeer stabiel draait.

Even nog iedereen hartelijk bedankt voor alle reacties!
Groeten,

Sven2sven

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Leuk dat je de oplossing hebt, en dit ook even post, maar had dat niet hier gekund: [topic=553416] ;).

Verwijderd

Topicstarter
OK, mijn fout. Maar vorige keer kon ik na een of 2 dagen al niet meer op mijn eigen bericht reageren, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dat nu ook niet meer kon. Maar misschien was het toen omdat mijn topic verplaatst was.

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 23 juli 2002 23:22 schreef sven2sven het volgende:
OK, mijn fout. Maar vorige keer kon ik na een of 2 dagen al niet meer op mijn eigen bericht reageren, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dat nu ook niet meer kon. Maar misschien was het toen omdat mijn topic verplaatst was.
Dat kwam omdat Abbadon een foutje maakte. Hij verplaatste niet alleen het topic van [forum=7] naar [forum=8], maar sloot hem ook gelijk (wat natuurlijk niet slim was). Dat is nu niet het geval. Je kan daar dus nog gewoon reageren ;).

• Mentalist
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Misschien had je je MMX unit gecruncht, dat heb ik wel eens gelezen hier (maar dat was een Athlon XP). Wat voor koeler had/heb je eigenlijk? (weer zo'n leuke spire gok ik ;) :P)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Ok dan, fijn dat het is opgelost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.