Het is begonnen met 1 cpu, ik dacht van shit, mobo kapot ? Dan mar nieuw mobo en voor zeker te zijn een nieuwe voeding ook gekocht, cpu van maat geleend om te testen, je raad het al kapot ... zo is het even doorgegaan Ondertussen heb ik al een nieuw moederbord, nieuwe voeding, nieuwe graph card, en binnenkort nieuwe rams. Ik heb echt geen enkel idee meer hoe het zou kunnen komen, als ik er een cpu insteek is die binnen de 2 dagen kapot. Ik heb al meerdere pc's in elkaar gestoken dus ik betwijfel of het probleem bij mij ligt ...
De laatste cpu heeft 1 avond stabiel gelopen, wel maar op fsb 100 ipv 133. Ik heb al gedacht aan een verlie sop men case zodat die langs men mobo men cpu te zwaar belast en die zodanig doorbrand, Ik heb al men draden gechecked en er is niks dat tegen de case ligt. Hoe meet je eigenlijk of er verlies op de case zit ? en wat is onaanvaardbaar ? Dees is al een kostelijk affairke geworden ...
De laatste cpu heeft 1 avond stabiel gelopen, wel maar op fsb 100 ipv 133. Ik heb al gedacht aan een verlie sop men case zodat die langs men mobo men cpu te zwaar belast en die zodanig doorbrand, Ik heb al men draden gechecked en er is niks dat tegen de case ligt. Hoe meet je eigenlijk of er verlies op de case zit ? en wat is onaanvaardbaar ? Dees is al een kostelijk affairke geworden ...