TMFweb op jacht naar geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beste TMFWeb gebruiker,

Je bent bijna uniek, en weet je waarom ?
Als lid van TMF Web blijf je lid van een van de weinige providers die nog
echt gratis toegang biedt tot het internet. Hoge kwaliteit, een gratis
dienst en op en top TMF !!

We hebben gemerkt dat je nog steeds gebruik maakt van je TMFWeb email
adres. Toch heb je de afgelopen maanden niet meer ingebeld via het TMFWeb
nummer. Dit is jammer want zo bestaat de kans dat je e-mailadres
uiteindelijk wordt afgesloten en dit willen we niet laten gebeuren.*

Wat moet je doen ??!!
Als je vóór maandag 26 augustus weer inbelt via het TMFWeb nummer, kun je
gewoon gebruik blijven maken van je e-mailadres. Daarnaast profiteer je
van het beste inbelnetwerk van Nederland en tegen lokaal tarief. Waar je
ook woont in Nederland.

Om de instellingen van je inbelverbinding te wijzigen heb je alleen maar
het onderstaande inbelnummer nodig :

06760 70020 (lokaal tarief in heel Nederland)

Op [url="http://www.tmfweb.nl"]www.tmfweb.nl[/url] kun je (onder de optie help) nog meer lezen over het
instellen van je TMFWeb account en de inbelverbinding.

Dus:
Wil je gebruik blijven maken van je TMFWeb emailadres? Bel dan weer snel
in via TMFWeb en profiteer van je account bij een van de weinige providers
die nog écht gratis toegang biedt tot het internet!

Met vriendelijke groet,

TMFWeb
Hmz, is dus ook niet meer gratis via de kabel te gebruiken als een soort 'deze mag je spammen'-mail. :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Geef ze geen ongelijk, die email is alleen voor klanten waaraan ze verdienen (doordat ze inbellen en KPN deel van het geld aan ze geeft)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op dinsdag 23 juli 2002 22:32 schreef m-m het volgende:
Geef ze geen ongelijk, die email is alleen voor klanten waaraan ze verdienen (doordat ze inbellen en KPN deel van het geld aan ze geeft)
idd, waarom service aanbieden aan mensen waar je helemaal niks voor terugziet. Jij werkt toch ook niet voor niks?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Dan bel je toch eens per zoveel tijd even in voor 10 sec. en ga dan weer lekker verder via de kabel....

Whats the problem?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Grappig ik heb precies dezelfde mail gekregen van Myweb :D

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wat een flikkers zeg... :(

ze denken ook totaal niet na, ik heb ook een aantal jaar geleden ook bij hun een account voor 'gratis' internet genomen, en het mailadres gebruik ik nog steeds. maar ze snappen blijkbaar niet dat als je adsl/kabel kan krijgen dan niet meer inbelt op hun 'voordelige' netwerk...

ik vind het best om een paar euro per maand te betalen voor mijn emailadres, om zeker te weten dat ie niet ineens weg is...

• m-m
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 23 juli 2002 23:53 schreef doubleduh het volgende:
wat een flikkers zeg... :(

ze denken ook totaal niet na, ik heb ook een aantal jaar geleden ook bij hun een account voor 'gratis' internet genomen, en het mailadres gebruik ik nog steeds. maar ze snappen blijkbaar niet dat als je adsl/kabel kan krijgen dan niet meer inbelt op hun 'voordelige' netwerk...

ik vind het best om een paar euro per maand te betalen voor mijn emailadres, om zeker te weten dat ie niet ineens weg is...
bij je kabelabbo krijg je toch ook een nieuwe popbox? Probleem opgelosd.

Als je een betaald inbelaccount neemt en je krijgt kabel, zeg je toch ook je inbel-abonnement op en is het toch ook niet raar dat je emailadres verdwijnt omdat je niet betaald?
Als je stopt met inbellen bij TMFweb betaal je hen ook niet meer maar neem je nog wel (email-)diensten af.
Kijk.. als we nou in een communistisch land leefden... Maar dat doen we goddank niet.

• doubleduh
  • Niet online
ik heb niet echt veel zin om elke keer als ik van provider wissel een ander emailadres te nemen...

ik wil gewoon dit emailadres houden, en dat hoeft niet perse gratis, maar om het nou meteen af te sluiten als je een paar maanden niet inbelt vind ik nogal belachelijk, ze hadden imo beter een ander alternatief kunnen maken, zoals bijvoorbeeld een betaalde mailbox...

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 24 juli 2002 01:47 schreef doubleduh het volgende:
ik heb niet echt veel zin om elke keer als ik van provider wissel een ander emailadres te nemen...

ik wil gewoon dit emailadres houden, en dat hoeft niet perse gratis, maar om het nou meteen af te sluiten als je een paar maanden niet inbelt vind ik nogal belachelijk, ze hadden imo beter een ander alternatief kunnen maken, zoals bijvoorbeeld een betaalde mailbox...
Hotmail dan maar? Die bieden betaalde emailboxen aan ;)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Kijk, dat heb ik nou ook. Een lotgenoot ;)
Zie ook: [topic=555251/1/25]

Het hoeft idd niet allemaal gratis, want natuurlijk worden er kosten gemaakt met het aanbieden van een mail-account, maar het is knap lastig om een POP3-mail-account te krijgen onafhankelijk van je provider, waarvan je zeker bent dat die mailbox lange tijd beschikbaar is. En desnoods kost het een paar Euro per maand, da's niet zo'n probleem.

Misschien is het een idee om het goedkoopste abonnement van HetNet te nemen?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 22:10
Ik bel al een jaar niet meer in op mn Freeler account, nooit wat van gehoord... :)

XXXVI

• doubleduh
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 01:57 schreef m-m het volgende:

[..]

Hotmail dan maar? Die bieden betaalde emailboxen aan ;)
hee niet vloeken he! ;)

maar snotmail zal wel niet werken met mozilla, microsoft kennende...

het enige alternatief om een echt blijvend emailadres te nemen is denk ik een eigen url kaufen, misschien binnenkort maar is doen...

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 02:30 schreef doubleduh het volgende:

[..]

hee niet vloeken he! ;)

maar snotmail zal wel niet werken met mozilla, microsoft kennende...
Werkt best hoor, niet zo snel als met Opera, maar best te doen.

• doubleduh
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 02:37 schreef MREn het volgende:

[..]

Werkt best hoor, niet zo snel als met Opera, maar best te doen.
hmmja, jammer dat je in opera niet kan zien hoelang het heeft geduurd om een page te laden :P maar snotmail begin ik toch echt niet aan, das veel te microsoft :r

maar goed wordt wel erg offtopic zo... :z

ik heb sowieso geen zin om mijn mailadres te moeten veranderen, deze staat bij alle sites en icq/msn geregd en iedereen kent deze, heel veel werk om dat allemaal om te zetten...

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
gewoon een accountje nemen op myrealbox.com en je hebt gratis een snelle pop box van 10mb zonder spam van hun kant

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 03:47 schreef doubleduh het volgende:
hmmja, jammer dat je in opera niet kan zien hoelang het heeft geduurd om een page te laden :P maar snotmail begin ik toch echt niet aan, das veel te microsoft :r
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/temp/opera.png

Wat is dit dan?

• doubleduh
  • Niet online
ja terwijl ie bezig is, maar dat moet je op de milliseconde kunnen zien :)

• doubleduh
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 03:54 schreef plakbandrol het volgende:
gewoon een accountje nemen op myrealbox.com en je hebt gratis een snelle pop box van 10mb zonder spam van hun kant
ja, maar voor hoelang?

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Maar als TMFWeb of een van de gratis providers opeens een mailtje rond gaat sturen "Helaas moeten wij in de toekomst zo en zoveel euro per maand in rekening brengen voor uw e-mail adres" dan staat het hier op got ook weer vol dat het belachelijk is.

http://www.bonuszoeken.nl

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Op woensdag 24 juli 2002 04:25 schreef doubleduh het volgende:

[..]

ja, maar voor hoelang?
ik weet niet, heb hem al 2 jaar ofzo en ziet er nog niet naar uit dat ze gaan stoppen, ze zijn net bezig met upgrades naar nieuwe snellere servers

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ja ik heb hem ook gehad, wel jammer want ik gebruikte deze emailbox wel altijd ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ik heb hem ook gekregen, ik ben er alleen nog niet uit wat ik ga doen. Kreeg op dat adres toch meestal spam dus echt 'missen' zal ik dat adres niet, aan de andere kant vindt ik het wel prettig om een extra gratis internet account achter de hand te hebben mocht ADSL een keer down zijn. Ik vrees dat wanneer ik niet voor die datum inbel dat ik mijn hele TMF Web account kwijt ben, en dat vindt ik dan wel weer jammer.

Waarschijnlijk bel ik gewoon 1x in, en dan zien we wel verder.

Verwijderd

heb al sinds dat je voor dds moest gaan betalen een wish (nu tiscali) email adres genomen en heb nog nooit bij ze ingebeld. geen probleem. Dit gedaan omdat ik van de universiteit geen email adres erbij heb als je er niet meer werkt/studeerd...

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44
en wat als je nu even eenmaal inbelt? er staat niet dat je dat vanaf nu elke maand moet doen of zo. In de brief staat:

"Als je vóór maandag 26 augustus weer inbelt via het TMFWeb nummer, kun je gewoon gebruik blijven maken van je e-mailadres"

gaan ze dat maandelijks controleren? per halfjaar? weet iemand meer? Ik heb geeneens een modem meer.......kon op de site ook niets vinden....

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 24 juli 2002 23:04 schreef Jaspov het volgende:
en wat als je nu even eenmaal inbelt? er staat niet dat je dat vanaf nu elke maand moet doen of zo. In de brief staat:

"Als je vóór maandag 26 augustus weer inbelt via het TMFWeb nummer, kun je gewoon gebruik blijven maken van je e-mailadres"

gaan ze dat maandelijks controleren? per halfjaar? weet iemand meer? Ik heb geeneens een modem meer.......kon op de site ook niets vinden....
Zou wel makkelijk zijn als je met 1 x inbellen een account hebt dat weer jarenlang werk. Dat maak ik er tenminste uit op :)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• jaspov
Precies. Ze vermelden echter niets. Ik neem aan dat ze dit vaker zullen ccontroleren maar in de voorwaarden zie ik zo snel niets staan....iemand wel iets gezien hier over?
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Wokschotel het volgende:

Zou wel makkelijk zijn als je met 1 x inbellen een account hebt dat weer jarenlang werk. Dat maak ik er tenminste uit op :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-03 21:55
Op dinsdag 23 juli 2002 22:28 schreef pven het volgende:
een soort 'deze mag je spammen'-mail. :(
[url="http://www.hotpop.com"]www.hotpop.com[/url] :)

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Wokschotel het volgende:

Ja exact, ik zie ook nergens staan dat je een bepaalde tijd online moet zijn via de TMF Web gabbers. Gelukkig heb ik nog wel ergens een modem liggen, die bouw ik dan wel even in.

• jaspov
ik kan me niet voorstellen dat het bij een eenmalige check blijft......Aan de andere kant moeten ook gebruikers op vakantie kunnen gaan (en dus een tijd niet inbellen)....Ik hoop dat iemand meer weet...anders tmf eens mailen...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 24 juli 2002 23:24 schreef Jaspov het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat het bij een eenmalige check blijft......Aan de andere kant moeten ook gebruikers op vakantie kunnen gaan (en dus een tijd niet inbellen)....Ik hoop dat iemand meer weet...anders tmf eens mailen...
En anders bel je toch 1 x per maand in, dat zal je de kop ook niet kosten lijkt me :)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nou daar zullen ze rijk van worden zeg. Die ene tik die de kabel en adsl-klanten dan maken. Als je denkt dat dit om het geld te doen is heb je echt niet nagedacht. Sorry hoor :?

Ze willen gewoon de klanten die er geen gebruik meer van maken er uit filteren (en terecht) zodat al die dode accounts geen ruimte meer innemen en ze weten hoe veel actieve gebruikers ze hebben. Op de radius kunnen ze dat zo terugvinden in de logfiles. Ik vind het een nette oplossing om de dienst gratis te kunnen houden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• jaspov
zonder modem?
Op donderdag 25 juli 2002 00:08 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

En anders bel je toch 1 x per maand in, dat zal je de kop ook niet kosten lijkt me :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op donderdag 25 juli 2002 08:26 schreef Jaspov het volgende:
zonder modem?
[..]
Nou ik zit op adsl maar ik heb toch nog verschillende modems thuis liggen hoor. Is ook verdomde makkelijk als je net een deaddline hebt en er is een storing bij Mxstream (komt gelukkig weinig voor).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Marzman schreef op 25 juli 2002 @ 00:16:
Nou daar zullen ze rijk van worden zeg. Die ene tik die de kabel en adsl-klanten dan maken. Als je denkt dat dit om het geld te doen is heb je echt niet nagedacht. Sorry hoor :?

Ze willen gewoon de klanten die er geen gebruik meer van maken er uit filteren (en terecht) zodat al die dode accounts geen ruimte meer innemen en ze weten hoe veel actieve gebruikers ze hebben. Op de radius kunnen ze dat zo terugvinden in de logfiles. Ik vind het een nette oplossing om de dienst gratis te kunnen houden.
Ik denk het niet, dan zouden ze namelijk gewoon alle mailboxes die al maanden vol zijn of niet geaccessed zijn kunnen wissen.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
registreer gewoon een eigen domein via een voordelige bonafide Nederlandse hostingprovider.
Dat kost ook nog maar paar € per maand, en dan heb je behoorlijk veel zekerheid over de continuiteit. Zelfs ALS de provider er namelijk mee kapt, blijft het domein van jou, dus even overzetten naar andere provider en je hebt nog steeds hetzelfde adres.

[ Voor 0% gewijzigd door wicher|IA op 13-08-2002 16:03 . Reden: verbeterde formulering ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 15:18

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

OlafvdSpek schreef op 13 augustus 2002 @ 15:52:
[...]

Ik denk het niet, dan zouden ze namelijk gewoon alle mailboxes die al maanden vol zijn of niet geaccessed zijn kunnen wissen.

Moet jij eens kijken wat er dan gebeurt. Ik denk niet dat mensen blij worden als hun mail ineens weg blijkt te zijn, ookal heb je het een half jaar niet gecontroleerd. Op deze manier geven ze nog een waarschuwing en een plausibele reden.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik bedoel niet dat ze dat zonder waarschuwing moeten doen. Maar ik gebruik die mailbox nog (check elk uur) en toch moet ook ik inbellen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heeft TMF al iets ondernomen? Ik heb nog niet ingebeld, maar mijn account werkt (gelukkig) nog.

• Manual
  • Laatst online: 13-03 09:06
Daar heb ik me al eens vaker over verbaast (TMF) echt alles kost geld bij hen NOFI

- TMF kijken
- Site bezoeken
- ID aanvragen
- SMS versturen
- Mee doen aan prijsvragen

En ga nog maar ff door....

Specs

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat kosten TMF kijken en site bezoeken dan?
En waar staat NOFI voor?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57

markvt

Peppi Cola

mijn mailbox werkt nog en heb die mail ook nooit gehad,

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Manual
  • Laatst online: 13-03 09:06
OlafvdSpek schreef op 21 september 2002 @ 00:20:
Wat kosten TMF kijken en site bezoeken dan?
En waar staat NOFI voor?
TMF kijken -> Kijk en luister geld
Site bezoeken -> inbel kosten/kabel internet kosten.
NOFI -> NO Flame Intended

Specs

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45

AMDFreak

Intel is zo..

Hup ga naar je werk (die hebben vast wel een tel aansluiting..:)) jij belt ff in op hun kosten en jij ben ook blij :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
waarom neem je niet gewoon GMX ???? Perfecte dienst hoor... :D

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Nou mijn mail werkt dus niet meer. Via webmail bestaat hij nog, maar als ik een email stuur naar mijn tmf adres, dan wordt hij niet ontvangen. Toch maar weer eens ingebeld, wat werkt, maar mail kan ik nog steeds niet ontvangen, terwijl ik dus nogwel kan inloggen met mijn webmaail, die dus compleet gewist is.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
IbBeLz schreef op 21 september 2002 @ 00:29:
omdat je daar in het duits moet aanmelden ;)

Human Bobby

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Justice schreef op 21 september 2002 @ 00:40:
[...]

omdat je daar in het duits moet aanmelden ;)
hhaha LOL nou daar komt ie denk ik toch wel uit :D

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
IbBeLz schreef op 21 september 2002 @ 00:29:
Omdat dat email domein al op duizenden plaatsen ter wereld vermeld staat en ik dus niet graag een ander email domein neem.

Verwijderd

Vergeet GMX, realbox...

Ik kan je maar een advies geven:

http://www.fastmail.fm

Zij hebben de allersnelste en GRATIS e-mail service!

Verwijderd

neem anders
www.softhome.net is engels webmail/pop3

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ondersteunen die twee ook email domeinen (*@...) of alleen email addressen (...@...)?

Verwijderd

OlafvdSpek schreef op 21 september 2002 @ 13:26:
Ondersteunen die twee ook email domeinen (*@...) of alleen email addressen (...@...)?
Fastmail.fm ondersteund e-mail domeinen.

Bv: loginnaam@fastmail.fm ontvangt ook *@loginnaam.fastmail.fm

Er kan trouwens ook direct naar een folder ge-e-mailt worden:

folder@loginnaam.fastmail.fm word direct bezorgt in de directory "folder" (erg handig voor mailinglists enzo!)

Bovendien mag je ook je eigen domainnaam gebruiken, en kun je een catchall instellen Bv: *@eigendomein.nl
Pagina: 1