Ik voeg in een pagina via een teller op gezette tijden een foto toe. Nu wil ik het nummer achterhalen van de image zoals het in de lijst terechtkomt. Want ik wil de betreffende image bewerken (hoogte, breedte). Nu dacht ik dat de document.images.length wel opgehoogd zou worden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ook het pas tellen vanaf de oorspronkelijke length werkt niet. Want je zou verwachten, als de length 40 is, de eerstvolgende foto 40 is (gerekend 0-39).Maar dan loopt alles vast.
Overigens werkt wel het uitlezen van de gegevens van de foto die het laatst werd ingelezen bij het laden van de pagina.
Ik ken zelf de gegevens niet, want het kunnen foto's van anderen zijn (gelinkt).
Hoe kan ik de gegevens achterhalen van de document.images die ik later toevoeg ?.
Overigens werkt wel het uitlezen van de gegevens van de foto die het laatst werd ingelezen bij het laden van de pagina.
Ik ken zelf de gegevens niet, want het kunnen foto's van anderen zijn (gelinkt).
Hoe kan ik de gegevens achterhalen van de document.images die ik later toevoeg ?.