comp crast altijd na oc van GF 4 TI 4400

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Ik heb ( zie game-sys voor specs ) een GF 4 TI 4400 van leadtek en er blaast een 80mm fan op en tijdens CS komt hij ook niet boven de 32 graden ( windows 29 ) maar als ik 3dmark 2001 run crast hij altijd bij de 2e test als ik over 620 mem ga en 290 core ik krijg dan altijd een nv4_disp.dll fout
( deze error code :
code:
1
2
STOP 0x000000EA 
THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER

)

Dus een infentie loop en ik heb echt iedere DET XP al ge-used en het uninstallen er van gaat ook niet echt goed want met det destroyer krijg ik het niet weg ( acces write violation ) onder XP

Ik heb al gesearced en er zijn echt geen oplossingen want ik heb ook al alles detxp's geprobeerd

zou het aan me brakke voeding liggen die ik binne kort ga omruilen ( [topic=550359] )

anny way ik zie al die leadtek dingen heel verkomen en ik kom net boven de 10000 3d marks :( :'( :(

Help ! :(

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je oc't en klaagt over vastlopers? i don't get it, oc hem dan gewoon niet.

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Sebazztiaan

sebas!

Niet alle cores willen evenver en je kan net de 'mazzel' hebben dat je een core hebt (of geheugen op de kaart) die net even niet zo snel willen, en dus hangt bij een te hoge frequentie en niet op de temp.

voorbeeld:
Zelfs een geunlockte AthlonXP met vloeibare stikstof op -20C ofzow heeft gewoon een grens frequentie, en dan wordt hij echt niet warm hoor, zelfs geen 29C!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

En als je hem terugzet zijn alle probs opgelost?

Lijkt me makkelijk, terugklokken. Btw, als je je FSB hebt geOCt wil dat er ook wel eens voor zorgen dat je videokaart minder goed OCt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Roberto
Op woensdag 24 juli 2002 03:29 schreef W3ird_N3rd het volgende:

Lijkt me makkelijk, terugklokken. Btw, als je je FSB hebt geOCt wil dat er ook wel eens voor zorgen dat je videokaart minder goed OCt.
neej fsb is nu @ normal ff omdat me voeding brak is maar het is zo gek al die andere GF 4's komen zo makelijk @ 300 mhz core en 640 mem min ( zelfs me oude voodoo banshee kon in % verder worden overclokt namelijk 20% ;) )

maar waarom krijg ik altijd van die Nv4_disp.dll fouten want ik heb allle anderer det'xp's geprobeerd en hij hang altijd bij car chase high detial als hij daar niet crast crast hij helemaal niet ;) :?

• Roberto
Op woensdag 24 juli 2002 03:29 schreef W3ird_N3rd het volgende:

kheb ook heel lang op normal setings deze probs gehad ik kon gewoon geen game opstarten daarom denk ik ook dat dit software is related want nu staat me core 15 mhz hoger :X dan normal setings en das een beetje laag :)

en hoe uninstal ik dat winfox want ik wil nvmax usen omteoverclokken want daar zit een optie in om die infetie loops tedisablen :)

[edit] heeft het flashen van me bios ( op vga kaart ) ook nog enig nu en hoe doe ik dat ? ik hoor dat somige het doen )

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik gebruik gewoon de normale detonators geen Abit meuk ;)
De 29.42 doen het bij mij et beste tot nu toe en voor OCen gebruik ik gewoon "The good Old" Coolbits.reg :D

Turn it off and on again.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Klinkt als te hoog overclocken voor je videokaart. :X

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Roberto
Op woensdag 24 juli 2002 11:21 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik gebruik gewoon de normale detonators geen Abit meuk ;)
De 29.42 doen het bij mij et beste tot nu toe en voor OCen gebruik ik gewoon "The good Old" Coolbits.reg :D
leg eens ff uit hoe die coolbits reg werkt ( ike nietuh snapuh ;) ) ike wil BTW eerst dat irie winfox weg maar er zit geen uninstal op iemand hoe je dat weg krijgt ? ( ist goed als ik jij me add op msn ofzo dan kan je als je wil me uit leggen hoe dat werkt :) :P ) RS003@hotmail.com msn

• Roberto
Oke ik heb dat coolbits gedoe aleen hoe krijg ik die F*cking winfox weg :D er zit een uninstal bij en ik wil wel 100% zeker zijn dat er nixx meer staat ook niet in het reg ;)

• Roberto
Op woensdag 24 juli 2002 22:19 schreef RS_003 het volgende:
Oke ik heb dat coolbits gedoe aleen hoe krijg ik die F*cking winfox weg :D er zit een uninstal bij en ik wil wel 100% zeker zijn dat er nixx meer staat ook niet in het reg ;)
weet iemand nou hoe je wifox compleet weg krijgt want als ik het delet dan blijven paar filles over
Pagina: 1