email adresboek op internet zetten

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik wil graag mijn email adresboek op het internet plaatsen (liefs waar ik mijn email ook heb), zodat ik op iedere lokatie beschikking daarover heb zoals je dat bv ook hebt met hotmail.

Ik heb verder IMAP en POP mogelijkheden, en verder heb ik meer dan genoeg ruimte om mijn adres boek daar te plaatsen. Ik ben er nu al een tijdje mee bezig geweest, maar ik kom er eerlijk gezegd niet al te goed uit. Wie kan mij een paar hints geven waar ik moet zoeken?

oja. Ik gebruik Mozilla voor mijn mail en verder geen outlook express ofzo.

Verwijderd

Ik dacht niet dat je in Hotmail je eigen adresboek kon importeren.

• Alarmnummer
Op dinsdag 23 juli 2002 22:13 schreef CybErvee het volgende:
Ik dacht niet dat je in Hotmail je eigen adresboek kon importeren.
Zo bedoel ik het ook niet. Maar ik wil graag centraal op het internet een adresboek hebben staan. Zodat ik op mijn werk en thuis over dezelfde adressen kan beschikken, zoals ik dat op dit moment ook met hotmail kan. Ik wil dus nu van hotmail af, omdat ik een beetje flauw ben van al die spam en 2 mb ruimte niet meer toerijkend is.

Verwijderd

Je zou eens kunnen zoeken naar een geschikte virtual office ofzo. Dr zijn genoeg aanbieders die een soort outlook online aanbieden. Had na 10 sec. zoeken (tis laat dus) het volgende voorbeeldje gevonden:
[url="http://www.easyengine.com/enter.cfm"]http://www.easyengine.com/enter.cfm[/url]

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

Iken374

webhostingtalk.nl

Of Microsoft Exchange Server draaien op je computer waarvan je vanaf je werk in kunt loggen.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Verwijderd

Account aanmaken bij Yahoo!
Daar kun je adressen importeren en exporteren!
succes

Verwijderd

Yahoo Mail heeft daar hele mooie opties voor! Zeer uitgebreid en je kunt naar diverse mailpakketten im- en exporteren. Meestal een .CSV bestand aanmaken (zowel in Yahoo als in Outlook (Express) en dat is dan uitwisselbaar.
werkt perfect

• Alarmnummer
Maar zou het ook op mijn email server kunnen komen te staan? Ik vind het een beetje jammer als ik van nog meer dingen afhankelijk begin te worden.

Verwijderd

Ik geloof dat dearfield wel een mooie oplossing daarvoor had, hij is echter niet gratis.
Pagina: 1