Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 8210, en die wil ik graag terug hebben in zijn oorspronkelijke staat (fabrieksinstellingen). Dit is te realiseren met de beveiligingscode. Deze wordt bij een Nokia 8210 standaard als 12345 meegeleverd. Maar die werkt dus niet bij mij. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een bev.code heb ingevoerd. Wie kan me helpen? Of denk je dat ik contact moet opnemen met mijn provider (Ben)?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:08
Ten eerste, jouw icoon, heb je daar wel toestemming om gevraagd? (Aan Nietzman), zoniet, verwijder hem.

Ten 2e, ik heb ook zoiets, ik wil hem ook naar fabrieksinstellingen doen, maar ik 12345 werkt hier ook niet

:(

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

probeer 00000 eens dan

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
ja, bedankt voor de tip hoor....alleen ik heb zelf al heel wat codes geprobeert die het eventueel zouden kunnen zijn. Dus met zo'n oplossing kom ik niks verder

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op dinsdag 23 juli 2002 22:08 schreef da_real_teweaker het volgende:
ja, bedankt voor de tip hoor....alleen ik heb zelf al heel wat codes geprobeerd die het eventueel zouden kunnen zijn. Dus met zo'n oplossing kom ik niks verder
Ja hallo, wat verwacht je dan van ons? Standaardcode werkt niet, voor de hand liggende andere codes werken niet. Er zijn heus geen omzeiltruukjes (legaal dan) voor zo'n code, dus de enige manier om er achter te komen zal dan toch echt zijn dat je je provider belt.

T schijnt trouwens ook dat er software bestaat waarmee je die codes uit kunt lezen, maar ik neem aan dat dat illegaal is.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Met logomanager ([url="http://www.logomanager.co.uk"]www.logomanager.co.uk[/url]) en een IRda poortje op je pc kom je een heel eind. Op de website kun je een demoversie downloaden, maar ook daarmee kun je de 'phone explorer' functie gebruiken, en de beveiligingscode uitlezen *D

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:51
even toevoegend: logomanager is NIET illegaal.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:34
Op dinsdag 23 juli 2002 22:51 schreef kamstra het volgende:

[..]

Er zijn heus geen omzeiltruukjes (legaal dan) voor zo'n code, dus de enige manier om er achter te komen zal dan toch echt zijn dat je je provider belt.
deze code is niet bij je provider bekend omdatje die zelf ooit gewijzigd hebt.
Standaard istie namelijk 12345

Tijd van werken, tijd van rusten

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:45
Heb je een aantal keer de verkeerde code ingetoest, dan
pakt hij ook tijdelijk de "echte" code niet meer. Je kunt
hem dan rustig een halve dag laten liggen.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Of openschroeven, en ff het backupbatterijtje lostrekken, het geheel 'n dag of wat -zonder accu- laten liggen. Wil vaak ook helpen ;)

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 23:03 schreef Wisey het volgende:
Heb je een aantal keer de verkeerde code ingetoest, dan
pakt hij ook tijdelijk de "echte" code niet meer. Je kunt
hem dan rustig een halve dag laten liggen.
Is dat zo? Wist ik niet, volgens mij kan je wel gewoon de goede code intypen als je heel vaak de verkeerde hebt ingetypt. Bij siemens lockt gewoon de hele bevijligingscode en moet je m in de winkel laten resetten als je 3 keer de verkeerde bevijliginscode hebt ingetypt |:(

Verwijderd

Gewoon uitlezen met logomanager...

De beveiligingscode kun je uitlezen omdat die op je phone staat.

Je pin kun je niet uitlezen omdat verbonden is met je simkaart.
Pagina: 1