Toon posts:

Systeem coolers!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag net twee systeem coolers op gehaald en in mijn kast gezet voor een goede air flow, en ja hoor mijn temp van mijn CPU is 4 graden gedaald. Ik vraag me af of dit dan wel de werkelijke tempratuur is omdat het de warme lucht uit de kast haalt en niet onder de processor weghaald omdat daar al de cpu cooler opzit. Graag jullie reactie!!!
Mobo: Asus P4S533
Processor: P4 2000 Mhz @ 2780 mhz
Temp: nu met de systeem coolers, stressed 53 Graden idle 38 Graden
Het viel me op dat het geheugen normaal 40 graden was bij mij nu met die systeem coolers 28 graden is geworden.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb je de coolers , 1 linksonder ander rechtsboven, zodat lucht langs cpu kan trekken, en niet strak op je cpu blaast.
pasta er tussen? :)
Asus borden willen de temp wel eens verkeerd aangeven

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er één voorin in mij kast zitten die zit onderaan, en ik heb één achterin mijn kast zitten dit zin bovenin en dan een beetje rechts.

Verwijderd

Ja tuurlijk gaat de temperatuur van je cpu ook omlaag, de cpu koeler kan nu frissere lucht happen waardoor de temp daarvan omlaag gaat, een beetje logisch nadenken is gewenst hoor |:(

Verwijderd

Topicstarter
Daar zat ik zelf ook al aan te denken maar ik wou het ff zeker weten, nu denk ik zelf nog een nieuwe cpu cooler.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
normaal gesproken post ik dit soort reacties niet maar ik denk toch echt dat hier wel honderderen topics over geweest zijn dus ff searchen zou niet zo gek zijn |:(

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 18:36

Ligone

Moeha!

Denk niet dat die |:( hierbij nodig zijn hé, hij heeft 11 posts en zal ook nog wel even moeten wennen aan de gedragsregels en de faq eens lezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke jongens ik zal me proberen me aan te passen.
Pagina: 1