Toon posts:

php error

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De volgende regel geeft een parse error:
$link = '<a href=# onclick="javascript:newwin=window.open('click.php?$url','PopupTest','width=400,height=400')">&nbsp;'. $row["NAAM"].'</a>';

Ik kan de fout niet vinden... :(

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 23:16

AlexAuto

Parttime Tweaker

Op dinsdag 23 juli 2002 21:11 schreef Elzuh het volgende:
De volgende regel geeft een parse error:
$link = '<a href=# onclick="javascript:newwin=window.open('click.php?$url','PopupTest','width=400,height=400')">&nbsp;'. $row["NAAM"].'</a>';

Ik kan de fout niet vinden... :(
$link = "<a href=# onclick=\"javascript:newwin=window.open(\'click.php?$url\',\'PopupTest\',\'width=400,height=400\')\">&nbsp;". $row["NAAM"]."</a>";

Zo gefixed??
Hehe je gaat de fout in wanneer je meerdere "" en '' door elkaar wilt gebruiken. Dus gewoon een \ ervoor :) :P

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 12:46
PHP:
1
&lt;?$link = '&lt;a href=# onclick=&quot;javascript:newwin=window.open('click.php?$url','PopupTest','width=400,height=400')&quot;&gt;&amp;amp;nbsp;'. $row[&quot;NAAM&quot;].'&lt;/a&gt;';?&gt;

PHP:
1
&lt;?$link = &quot;&lt;a href=# onclick=\&quot;javascript:newwin=window.open(\'click.php?$url\',\'PopupTest\',\'width=400,height=400\')\&quot;&gt;&amp;amp;nbsp;&quot;. $row[&quot;NAAM&quot;].&quot;&lt;/a&gt;&quot;;?&gt;

Met een goede editor (met fatsoenlijke highliting) kun je dit soort fouten erg snel zien

Verwijderd

Topicstarter
Kun je me zo'n goeie editor aanbevelen.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 12:46
ikzelf gebruik meestal editplus ([url="http://www.editplus.com"]www.editplus.com[/url]) lekker klein & snel, maar ook Homesite bijvoorbeeld kan het. (ongeveer alles behalve kladblok :))

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[search=php editor]
en dit soort dingen kan je echt wel zelf oplossen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.