Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Maar ik heb hier vaker wat over voorbij zien komen
Verwijderd
Hoeven we de users in WOS niet meer te wijzen op het gebruik van [] in de topictitel, scheelt weer werk
ja en in DOC en CME is het ook erg fijn...Op dinsdag 23 juli 2002 21:32 schreef Silverstar het volgende:
Dit lijkt mij ook een zeer goed plan
Hoeven we de users in WOS niet meer te wijzen op het gebruik van [] in de topictitel, scheelt weer werk
tijd voor 0800-PARSE
Zeg nou zelf:
[XP]
[WinXP]
[xp]
[winXP]
[WINXP]
[winxp]
is niet erg overzichtelijk
Dan kan je alle [JS] topics onder elkaar zetten ofzo.
Saved by the buoyancy of citrus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Trouwens, wat als je in WOS een dualboot probleem hebt, moet je dan ook alle mogelijke combinaties opnemen in het keuze lijstje?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Misschien is dan een multi-select box of hoe heet zo'n ding een optie, deze staat ook in de Search, bij de keuze in welke fora je wilt zoeken.Op woensdag 24 juli 2002 11:57 schreef Janoz het volgende:
Trouwens, wat als je in WOS een dualboot probleem hebt, moet je dan ook alle mogelijke combinaties opnemen in het keuze lijstje?
Dit lijkt mij sowieso niet handig, want dan zie je in Windows Operated Systems vaak niet over welk OS het gaat.Op woensdag 24 juli 2002 13:03 schreef Scipionyx het volgende:
Misschien dat je het bij je prefs kunt instellen of je die [ ]'s aan of uit wilt hebben?
Daar erger ik me eig ook dood aanOp dinsdag 23 juli 2002 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt mij ook een vet plan!
Zeg nou zelf:
[XP]
[WinXP]
[xp]
[winXP]
[WINXP]
[winxp]
is niet erg overzichtelijk

Maar om nou alles te gaan editen
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Je kan toch een optie " " als standaard zetten, dan kan men op het moment dat een bepaalde [XX] niet voorkomt zelf [XX] typen in de topictitel. (dus iets van $topicnaam = selectievakje + inputtopicOp woensdag 24 juli 2002 11:57 schreef Janoz het volgende:
Maar hierdoor leg je wel weer een beperking op. Bij WOS werkt het mischien wel (er zijn immers maar een beperkt en bekend aantal windowsen) maar in PW krijg je problemen omdat er ook vaak combinaties van beide worden gebruikt en omdat er nogal erg veel verschillende ptalen zijn. Dan mis je er nogal snel 1tje.
Hmmm.....gewoon een vakje [DB] ?Trouwens, wat als je in WOS een dualboot probleem hebt, moet je dan ook alle mogelijke combinaties opnemen in het keuze lijstje?
Het doet mij deugt te horen dat meer Tweakers dit een goed idee vinden. Was trouwens ook mijn eerste post in Lieve Adjes
Verwijderd
Dat als je in forum X een topic maakt, dat dropdown-menu Y verschijnt ipv dropdownmenu Z
Enneh, je kunt uiteraard een dropdown-menu-item maken met zoiets als 'Custom' ofzow, en dat dan het edit-boxje ernaast Enabled wordt (of praat ik nu Delphi
Moet mogelijk zijn, dacht ik zo?
Vakjes [overige] of iets van een vrije stijl? (Niet te vrij natuurlijkOp woensdag 24 juli 2002 11:57 schreef Janoz het volgende:
Maar hierdoor leg je wel weer een beperking op. Bij WOS werkt het mischien wel (er zijn immers maar een beperkt en bekend aantal windowsen) maar in PW krijg je problemen omdat er ook vaak combinaties van beide worden gebruikt en omdat er nogal erg veel verschillende ptalen zijn. Dan mis je er nogal snel 1tje.
Used to be Down Under... Foto gallery
Alles wat je tussen [ ] zet dat dit automagisch hoofdletters worden?
dus b.v.:
[WinxP] doet het niet
automagisch veranderd in:
[WINXP] doet het niet
b.v.
Lijkt me ook geen slecht idee van me
p.s.: Dit betreft dus alleen de topictitles he
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mother, will they like this song?