Toon posts:

aansluitkabel handycam > computer

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de verkoper heb ik vandaag een aansluitkabel gekocht voor alweer mijn sony digital handycam DCR-TRV325E naar de computer. Volgens deze meneer kon dat via USB en hij beweert me dan ook een kabel verkocht te hebben die van DV-out (i.link) naar USB gaat. Op de DV-out (camera) paste dat inderdaad prima maar het andere eind van de kabel is ECHT geen usb ;) alhoewel het er qua afmetingen wel op lijkt :7
Wat ik hier heb nu is een mooi kabeltje met 24 karaats goud uiteinden: HSB 4p - HSB 6p, IEEE1394 interconnect.
Heb ik hier überhaupt wat aan :?

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:10 schreef WilkOnline het volgende:
Volgens deze meneer kon dat via USB en hij beweert me dan ook een kabel verkocht te hebben die van DV-out (i.link) naar USB gaat.
|:( afschieten die verkopers allemaal, bij deze is het jachtseizoen geopend. En nee als je geen firewire kaart in je pc hebt dan kan je hem morgen terugbrengen en om de nek van die vriendelijke mijnheer draaien net zolang totdat ie blauw aanloopt en begint te kwijlen en het zou voor jou ook slim zijn even wat te researchen voordat je zo laat overhalen ! Sorry voor de lange zin maar ik moest het kwijt !

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Topicstarter
ik zei dus nog tegen 'm dat zowel m'n camera als ook computer geeeeeen firewire hebben :(

Verwijderd

firewirekaartje kopen dus -> probleem opgelost! :P

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 24 juli 2002 08:09 schreef mph124 het volgende:
firewirekaartje kopen dus -> probleem opgelost! :P
lezen !!!
zowel m'n camera als ook computer geeeeeen firewire hebben
ja wat wil ie nu :P
Op de DV-out (camera) paste dat inderdaad prima

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Firewire kaartje kopen, z'n camera heeft al firewire:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:10 schreef WilkOnline het volgende:
Op de DV-out (camera) paste dat inderdaad prima
Lezen :)

Verwijderd

lezen?? dat kabeltje wat ie heeft is gewoon een firewire/i.linkkabeltje. Deze past in zn camera ja, en voor je computer heb je dan GEEN usb, maar een FIREWIRE aansluiting nodig...duh. Kabeltje past immers niet op een usb ookal lijkt de aansluiting er veel op. Firewirekaartje kopen dus.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
handleiding lezen.
Vervelend, maar verplicht, hier bij AV >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.