|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Probeer het es via download.com, daar kun meestal meerdere mirrors selecteren.
Ik heb (met heel veel moeite) een-of-andere mirror gevonden op een Poolse site. Deze mirror is niet echt snel (KaaBeetje of 3 per seconde), maar wel betrouwbaar.
Ik heb wel de FULL VERSION van PowerDVD 2.5 voor je. Die gebruik ik al maanden en bevalt me prima... als je 'm wilt mail me dan op greenvictor@hotmail.com of contact me op icq nummer : 36116324.
Het is me gisteravond en deze ochtend eindelijk gelukt om de TRIAL te downloaden. Het heeft me een uurtje of vijf gekost, maar ik heb het ding binnen.
Ik ben NIET op zoek naar een illegale versie; het pakket is nu eenmaal niet duur (30 USD) en ik ga het veelvuldig gebruiken, ook commerciëel. Daarnaast moeten de mensen die het pakket maken, niet gedemotiveerd worden om zo'n pakket niet meer te maken...
Vergeten: PowerDVD werkt volgens mij niet echt lekker / niet onder Windows NT?
Ik ben NIET op zoek naar een illegale versie; het pakket is nu eenmaal niet duur (30 USD) en ik ga het veelvuldig gebruiken, ook commerciëel. Daarnaast moeten de mensen die het pakket maken, niet gedemotiveerd worden om zo'n pakket niet meer te maken...
Vergeten: PowerDVD werkt volgens mij niet echt lekker / niet onder Windows NT?