Toon posts:

constant hoge cpu load

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
een maat van me heeft het volgende probleem ,
zogauw als die een programma afsluit daalt zn cpu load niet meer terug
voorbeeld :
divx film kijken 70 % cpu load daarna divx player afsluiten en nog steeds 70 % cpu load
er draaid niks anders mee alles uit
icq/blackice/enz/enz
wat kan het wezen ?
we hebben gisteren mijn cpu erin gezet en nog steeds het zelfde probleem

abit be6II / celly 466@525 / 196mb sdramm /13.6 hd seagate / 10.0 maxtor / windows ME

Verwijderd

Aan de hand van de beschrijving te zien: foutje in het progje dat de cpu-load bijhoudt. Blijkbaar blijft de oude waarde te lang staan ofzo.

Welk programma gebruik je om de cpu-load te meten? En onder welk OS? (Onder NT/2000 is het wel heel errug gemakkelijk uit te vinden ;))

Verwijderd

Topicstarter
NetStat Live die check de zooi
het rare is dat ie soms ff terug valt naar bv 20% en dan gaat ie weer terug naar de 70% ofzo
ik heb er geen last van we hebben bijna de zelfde pc het enigste verschil is dat ik een 566@850 celly draai en 64 mb minder geheugen

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tsja, windows ME... in Win2000 kan je zien welk progje hoeveel % van de cpu gebruikt, dat zou nou wel van pas komen.

Verwijderd

Koe d'r op. Altijd 100%

Verwijderd

Ik weet het niet

Verwijderd

off topic
doubleduh heb jij echt een plaatje van een mooie windows bleuscreen ? als je die wil je hem PLEASE mailen. Heb overal gezocht maar kan zoiets echt nergens vinden.
off topic

Verwijderd

Als ik mijn computer dan weer opnieuw opstart is mijn cpu weer redelijk laag zo'n 5 tot 20%

• doubleduh
  • Niet online
/* off-topic
nee, die heb ik zelf gemaakt... een screenshot daarvan kan je volgens mij niet maken. ik heb gewoon het dos-lettertype gecaptured, en toen wat leuks gedaan :)
*/

• doubleduh
  • Niet online
/* off-topic
nee, die heb ik zelf gemaakt... een screenshot daarvan kan je volgens mij niet maken. ik heb gewoon het dos-lettertype gecaptured, en toen wat leuks gedaan :)
*/
Pagina: 1