Blijven dvd-r schijfjes leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 22:57
Uit allerlei topics maak ik op dat dvd+rw de standaard zal worden en dat dvd-rw het gaat verliezen. Dat zou ook verklaren waarom Opus supplies ([url="http://www.opus.nl"]www.opus.nl[/url]) een Pioneer A04 dvd-rw goedkoop aanbiedt en ook erg goedkoop is met schijfjes (25 voor 47 euro). Mijn vraag: als dvd-rw het gaat verliezen, verwachten jullie dan ook dat de dvd-r schijfjes gaan verdwijnen? Anders hoef ik die Pioneer niet te kopen natuurlijk!

They said it couldn't happen here.... And it didn't

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Schijven blijven wel, don't worry. Wel heel goedkoop trouwens dat, ik vertrouw dat nix ! Hopen dat het geen unbranded CMC crap is, want dan heb je grote kans dat je ze over een paar maanden kunt weggooien.

edit:

Heb eens navraag gedaan, die DVD-Rs zijn waarschijnlijk Princo, en inderdaad rommel. Het probleem is de bonding van toplaag met dye daardoor hebben ze een hele korte levensduur, rommel dus :( anders had ik daar ook wel eens besteld, voor die prijs :9 maar ik hoef geen rommel ;)

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• 4-legged-bird
Bedankt voor de tip! Welke schijfjes zijn wel goed? Is Princo niet van Taiyo Yuden? Daar heb ik een spindel cd-r's van en die zijn erg goed.....

• Snikker
  • Niet online
Nee Princo maakt zelf CD-Rs en DVDs. Ik heb zelf goede ervaringen met [url="http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=&Query=Infiniti"]Infiniti DVD-R[/url]. (10 voor 40 EURO). Was ook op aanraden van iemand anders die er erg tevreden over was, en ik heb er ook totaal geen problemen mee, ook niet op m'n XboX.

• 4-legged-bird
Bedankt voor de tip! Hoe weet jij trouwens zo snel dat die schijfjes van Opus (25 voor 47 euro) een slechte hechtingslaag hebben? Waar haal je die informatie?

• Snikker
  • Niet online
Ik heb zo mijn bronnen in distributie kanalen. Die gebruik ik zelf vaak om te kijken waar ik koopjes kan halen ;)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-04 21:22

tweakerbee

dus..?

Add Snikker to Favorites .... YES :P

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1