They said it couldn't happen here.... And it didn't
Schijven blijven wel, don't worry. Wel heel goedkoop trouwens dat, ik vertrouw dat nix ! Hopen dat het geen unbranded CMC crap is, want dan heb je grote kans dat je ze over een paar maanden kunt weggooien.
edit:
Heb eens navraag gedaan, die DVD-Rs zijn waarschijnlijk Princo, en inderdaad rommel. Het probleem is de bonding van toplaag met dye daardoor hebben ze een hele korte levensduur, rommel dus
anders had ik daar ook wel eens besteld, voor die prijs
maar ik hoef geen rommel
Heb eens navraag gedaan, die DVD-Rs zijn waarschijnlijk Princo, en inderdaad rommel. Het probleem is de bonding van toplaag met dye daardoor hebben ze een hele korte levensduur, rommel dus
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Bedankt voor de tip! Welke schijfjes zijn wel goed? Is Princo niet van Taiyo Yuden? Daar heb ik een spindel cd-r's van en die zijn erg goed.....
Nee Princo maakt zelf CD-Rs en DVDs. Ik heb zelf goede ervaringen met [url="http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=&Query=Infiniti"]Infiniti DVD-R[/url]. (10 voor 40 EURO). Was ook op aanraden van iemand anders die er erg tevreden over was, en ik heb er ook totaal geen problemen mee, ook niet op m'n XboX.
Bedankt voor de tip! Hoe weet jij trouwens zo snel dat die schijfjes van Opus (25 voor 47 euro) een slechte hechtingslaag hebben? Waar haal je die informatie?
Ik heb zo mijn bronnen in distributie kanalen. Die gebruik ik zelf vaak om te kijken waar ik koopjes kan halen
Add Snikker to Favorites .... YES
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1