Toon posts:

[PS2] Blaze scartcable verneukt DVD kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een blaze scart kabel aangeschaft voor mn PS2 omdat iedereen zat te roepen dat de beeldkwaliteit van games en dvd's daarmee beter zou worden. Nou dat de games er beter uitzien klopt, maar als ik nu een dvd kijk (en ik heb hem natuurlijk dan wel op dvd stand gezet), zie ik op de achtergrond (als ik goed kijk) 'blokjes' die een beetje groenige kleur hebben. Deze zie je helemaal duidelijk bij een zwart stuk e.d.

Iemand ervaring hoe dit probleem te verhelpen is?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 17:19

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Is dat een officiële scart kabel voor de ps2, dus van sony?
zo niet dan was ie vast goekoper dan een originele, en het verschil in prijs gaat ergens inzitten.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Zoals ook in de search staat vermeld:
Koop dvd-regionx en geniet van dvd in rgb kwaliteit.
(je kan dan de kabel gewoon op rgb laten staan alleen het groene is er niet meer. Helemaal geweldig.)

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 18:57 schreef Duracell het volgende:
Is dat een officiële scart kabel voor de ps2, dus van sony?
zo niet dan was ie vast goekoper dan een originele, en het verschil in prijs gaat ergens inzitten.
Die van Blaze is bij verschillende tests als beste advanced scart cable verklaart.

Verwijderd

Gewoon de nieuwe Action Replay kopen. Zit DVD regionX al standaard ingebouwd + ultieme cheat cartridge en een leuke bijkomstigheid is dat je in combi met een 'chippie' backups kan spelen. Kijk maar eens op [url="http://www.codejunkies.com"]http://www.codejunkies.com[/url]

Verwijderd

Topicstarter
Zat net nog een beetje rond te bladeren maar ik heb dus dikke groene gloed over mn beeld heen hangen... het is echt heel lichtjes, maar ik merk het wel. Ik dacht dat die Blaze scart cable daar juist geen last van had vanwege die switch :/

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Laat maar ging over alleen staand DVD+Cube maar dit gaat natuurlijke over de ingebouwde dvd speler in PS2.
Pagina: 1