Ik heb de pc van mij en die van mijn zusje/ouders verbonden met crosslink en de kabel loopt buiten door de tuin langs de muur. Nu onweerde het zo hard afgelopen zondag dat ik alle stekkers van pc tv kabel etc. etc. er uit had gehaald, alleen vergeten netwerk kabel er uit te halen die buiten langs loopt. Na het onweer weer pc's aan, doen ze allebij niets meer!
Het zijn 3Com kaarten, 'k heb nu al 2 nieuwe 3com kaarten gehaald en alles werkt weer, maar die 2 kapotte kaarten, kan ik die ook opsturen ofzow naar 3Com, ik heb alleen geen bon enzo.
Ze hebben toch levenslang garantie? Of heb ik dat mis, aan de kaarten zie je verder niets, niet opgefikt ofzo, ze doen gewoon niets meer..
Het zijn 3Com kaarten, 'k heb nu al 2 nieuwe 3com kaarten gehaald en alles werkt weer, maar die 2 kapotte kaarten, kan ik die ook opsturen ofzow naar 3Com, ik heb alleen geen bon enzo.
Ze hebben toch levenslang garantie? Of heb ik dat mis, aan de kaarten zie je verder niets, niet opgefikt ofzo, ze doen gewoon niets meer..