Toon posts:

Lekker dan, onweer en 2 Netwerkkaarten aan schijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pc van mij en die van mijn zusje/ouders verbonden met crosslink en de kabel loopt buiten door de tuin langs de muur. Nu onweerde het zo hard afgelopen zondag dat ik alle stekkers van pc tv kabel etc. etc. er uit had gehaald, alleen vergeten netwerk kabel er uit te halen die buiten langs loopt. Na het onweer weer pc's aan, doen ze allebij niets meer!

Het zijn 3Com kaarten, 'k heb nu al 2 nieuwe 3com kaarten gehaald en alles werkt weer, maar die 2 kapotte kaarten, kan ik die ook opsturen ofzow naar 3Com, ik heb alleen geen bon enzo.

Ze hebben toch levenslang garantie? Of heb ik dat mis, aan de kaarten zie je verder niets, niet opgefikt ofzo, ze doen gewoon niets meer..

Verwijderd

gewoon opgeven aan de verzekering klaar :)
nieuwe kaarten halen B-)

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 18:44 schreef caphex het volgende:

Ze hebben toch levenslang garantie? Of heb ik dat mis, aan de kaarten zie je verder niets, niet opgefikt ofzo, ze doen gewoon niets meer..
Levenslange garantie ja... maar niet tegen blikseminslag.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Op dinsdag 23 juli 2002 18:54 schreef DRG het volgende:

[..]

Levenslange garantie ja... maar niet tegen blikseminslag.
Welke blikseminslag ? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 18:57 schreef Unique het volgende:

[..]

Welke blikseminslag ? >:)
dat bedoel ik "mijne name is haase.."

'k wil trouwens niet lui overkomen ofzo ;) , maar hoe gaat dat eigenlijk die garantie van die 3com dingen, je stuurt het op naar 3com ofzow ?

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 19:00 schreef caphex het volgende:

[..]

dat bedoel ik "mijne name is haase.."

'k wil trouwens niet lui overkomen ofzo ;) , maar hoe gaat dat eigenlijk die garantie van die 3com dingen, je stuurt het op naar 3com ofzow ?
[hk on]Nee, die stuur je op naar Surecom...[/hk off]

[url="http://www.3com.com/rma/jsp/rmaRequest.jsp"]http://www.3com.com/rma/jsp/rmaRequest.jsp[/url]
Pagina: 1