YAMAHA 4416S dood? HELLUP!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25
Mijn Yamaha 4416 geeft sinds vanmiddag een oranje lichtje (geen media) als ik er een CD in stop. Het is gekomen nadat ik een 2e sessie op een CDRW brandde, hij bleef (EZCDC4.0) bij sessie sluiten hangen, toen heeft ie de tray open en dicht gedaan (doet ie anders nooit, alleen met errors), en liet ie zien dat de CD gelukt was. Maar toen kon ik hem niet lezen :'( . Ik heb de gebrande CD in een andere PC/brander geprobeerd, en daar zag ie alleen de 1e sessie. Maar nu heb ik wel het probleem dat mijn eigen burnertje het begeven heeft! :'( WIE HEEFT EEN OPLOSSING!!??!!

=========data:=================
Yamaha 4416 SCSI
NCR/SYMBIOS 810 nonbootable SCSI controller
Win98SE, EZCDC 4.0

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

geprobeerd de firmware van je writertje te flashen? Anders denk ik dat ie inderdaad overleden is.

Verwijderd

Branden alle bij de lampjes??
Ik zou ff terug gaan als je nog garantie heb.

[Yadrama_ervaring_mode]
En de Yamaha 4416 is een ramp reeks. Ik had eerst de IDE versie. En die deed ook niets meer. Ik ben gewoon terug gegaan. Het was binne een half jaar en kreeg een andere de 8424E>:). Maar die is nu ook rot.:( Moet ik weer terug.
[/Dramaha_ervaring_mode]

• tweakerbee
Firmware geflasht, DOET HIJ HET NOG STEEDS. Wat is er gebeurt tijdens het branden van dat laatste CDtje.

Ik had nooit problemen met dat ding (maar ja, ik heb wel de SCSI versie)!

• tweakerbee
Ik begrijp dat niemand weet wat ik ermee moet. Dat zal dus wel een nieuwe brander worden. Als je het wel weet, doe dan alsjeblieft de moeite om even 5 minuten uit te trekken voor een post!!!