Toon posts:

XP 2000+ en Swiftech/papst

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus A7V333 plank met daarop een XP 2000+. Als heatsink heb ik een Swiftech MCX462-BA en als cooler een 80mm papst @ 2900rpm.
Als temperatuur krijg ik idle zo'n 60° en in load een 68°, weet iemand of dit normaal is ? Lijkt mij nogal hoog.

Wanneer ik hem overclock naar 1.81Ghz (~ XP 2200+) dan draaid hij idle 67° en onder load 75°, kan dit kwaad ?

Thanks

(ja, ik weet dat dit al veel keren gevraagd is, maar ik vraag naar mensen met DEZELFDE combinatie. Ik lees overal resultaten die te wijten zijn aan slechte coolers en of heatsinks. een swiftech/papst kan je toch ni echt slecht noemen ?)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43
75 graden is echt te veel.
Ik zou maar eens gaan denken aan een andere koeler.

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 18:24 schreef Fanatic_FS het volgende:
75 graden is echt te veel.
Ik zou maar eens gaan denken aan een andere koeler.
lol, er is geen andere koeler (lees betere >:))

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Eh, ik had 'm toch met een duidelijke slotmessage dicht gedaan? De bedoeling is niet dat je maar exact eenzelfde topic opnieuw opent.
Wat betreft jouw punt over DEZELFDE HSF combo, da's natuurlijk ondoenlijk; wat dacht je hoeveel HSF/cpu/mobo combinaties er wel niet bestaan? Als voor elke combi een bestand werd angemaakt zouden we zo door de inode's heen zijn :+ Anyway, ben je het er niet mee eens en zo, in de FAQ staat wel hoe je hier het beste mee om kunt gaan en welke stappen je evt. kunt ondernemen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.