Folding@home alternatieve hitparade - hoe?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me een goed idee om - zolang er nog geen geautomatiseerde stats zijn - zelf Folding-stats aan te maken. Maar de vraag is even: hoe?

Optie 1: Zelf uitrekenen - rotwerk en blijft beperkt tot de eerste tien ofzo
Optie 2: Wachten tot Sjab-X wat heeft gefabriekt (hoe staat het?)
Optie 3: Vol hoop wachten op KoW die elders in deze wereld in principe vakantie aan het houden is ;)

Wat denken jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:33
even voor KoW (heb het ook gemailt, maar dat kan ie ws niet lezen):

Dit krijg ik nu

DPC Folding users dag top lijst van 22-07-2002
(aantal flushende users vandaag: 1/1 = 100%)
--------------------------------------------------------------------------------

pos output name total overall
1. () 74.282,4 NoName 74.282,4 (1)

En alle members van DPC dus bij 'retirement'. De teamstats zien er als volgt uit:

DPC Folding teams dag top 15
(aantal flushende teams vandaag: 99/99 = 100%)
--------------------------------------------------------------------------------

pos output name total overall
1. () 775.932,4 [H]ardOCP 775.936,4 (1)
2. () 758.677,1 Overclockers Australia 758.677,1 (2)

Dus (bijna) alle punten van het totaal lijken vandaag te zijn gehaald..

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op dinsdag 23 juli 2002 19:23 schreef jeroon het volgende:
even voor KoW (heb het ook gemailt, maar dat kan ie ws niet lezen):
Ik kan idd op dit moment effe geen mail lezen nee. (off-topic, daar was toch zo'n site voor om remote pop-boxen uit te lezen. :? )

Bedankt voor het posten :) Uit de site heb ik gezien dat de naamgeving van het userdetail scripje weer anders is geworden. Daardoor werden de namen als leeg ingelezen, en vervolgens opgeteld als 'NoName'
Omdat dat de eerste dag was dat het gebeurde lijkt het voor het script dan net of iedereen is vertrokken en er een nieuwe user 'NoName' is bijgekomen. De teamstotal stats klopten dus nog gewoon wel.

Verder zag ik geen wijzigingen, en uit wat jij hierboven hebt gepost denk ik dat het probleem nu is opgelost.
Er draait nu een testrun, en als die het goed doet kun je over een halfuurtje weer stats draaien :)

Zie ook het originele topic: [topic=554065]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
offtopic:
is ie alweer op vakantie, hij heeft praag net gehad.
oja kow eccp duurd wat langer tot 70 milj. heb ik van chris
in een lang verhaal ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Kow, op deze site kun je je pop3-mail lezen
[url="http://www.e-mailanywhere.com/"]http://www.e-mailanywhere.com/[/url]

Er zijn er nog wel meer, ik geloof dat het bij Yahoo ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Danku, die werkt.
Ik kon me iets herinneren dat freeler het vroeger ook deed, maar ik herken die site niet echt, dus dat zal wel verkeerd zijn geweest.
Deze werkt overigens wel heel erg eenvoudig. Alleen e-mail adres en wachtwoord.
[/off-topic]
Het folding script had er vanavond nog weinig zin in. Tot 2 keer toe bleef ie haperen op [url="http://www.overclockers.com"]www.overclockers.com[/url]
Nu draait ie weer een testrun.
Hij geeft dus aan dat op een gegeven moment de connectie gewoon wegvalt voor een tijd.

word vervolgd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In the meanwhile: is Goudvis de top-5 binnengestoomd door Team_BoGoH voorbij te streven!!! Goudvis staat nu op + 118,78 !! Puik werk visjes :9~ (disclaimert: uit angst iemand te vergeten doe ik deze keer alleen de tussenstand van de vissenkom :9 )

4 [DPC]_Graasland_team_DrinkeBroeders 3165.17 1716
5 goudvis 2387.38 1442
6 Team_BoGoH 2367 1523
7 [DPC]_HILLTOP 2207.48 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Congrats visjes :)

De boel lijkt nu goed te gaan, dus misschien worden er zo nog stats gemaakt, en anders zijn ze er morgen weer.

Vervelend dit soort geintjes. En altijd net als je helemaal geen tijd hebt, ... of als je op vakantie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt altijd als het niet uitkomt :'( Maar fantastisch dat je er toch nog tijd voor uittrekt. Wordt zeer gewaardeerd. :Y)

Dus om nog even terug te komen op de oorspronkelijke vraag van dit topic...het lijkt het best om te wachten totdat Kow zijn stats weer aan de praat heeft.

Maar aangezien Stanford de onsmakelijke neiging heeft telkens de statspagina's heen en weer te verhuizen :( (ik zie het volgende bericht al voor me "Er is toch weer veel geklaagd over de nieuwe locatie van de sites en onze servers trekken het niet. We hebben de boel toch maar weer teruggezet" >:) En natuurlijk net als de boel weer werkt straks)

Om die reden is't misschien wel handig om een back-up te hebben. Of in de vorm van iemand die zelfs iets alternatiefs schrijft of dat meerdere mensen het proggie kunnen aanpassen, zodat iemand die op vakantie is ook echt vakantie kan vieren :?

En als niks meer werkt, dan pak het rekenmasjiente er nog wel even weer bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

De gein was dat er vroeger twee scripts waren.
Alleen, door allerlei storingen met slechte connecties en wegvallende verbindingen is het eerste script totaal ter ziele gegaan. (misschien draait het nog wel)
om de een of andere vage reden valt regelmatig de verbinding met stanford weg, en het eerste script hield er dan gelijk mee op.
Het tweede script blijft nog een tijd proberen, en houd er pas later mee op. Normaal zou dat alleen bij een echte statsoutage moeten gebeuren. Dat tweede script is ook remote te starten en te stoppen, wat ook voordelig is met al die outages.
uiteindelijk is het tweede script dus steeds verbeterd terwijl het eerste stil bleef staan.
Uiteindelijk moet er dus een script komen wat nog veel beter remote te beheren valt, en waar ook de inleescode remote aanpasbaar is. (het script leest de data gelijk in in tabellen en zet die dan gereed in een zip-bestand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb nu wel een soort van stats proggie in elkaar gedraaid. Het vervelende is alleen dat ik geen data van het verleden heb (pas vanaf 22-7). Ik haal nu 2x per dag de stats op van Stanford (gescheduled op m'n werk :7)

Ik weet niet hoe KoW z'n stats werken, maar ik neem aan dat daar toch iets van een db achter zit. Misschien kan ik die krijgen zodat we voor alle safety 2 stats hebben :Y)
(En natuurlijk gewoon voor de fun en dat ik dan wat te prutsen heb :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STW
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:47

STW

Moridin

Op dinsdag 23 juli 2002 22:40 schreef Kleingeelvisje het volgende:
In the meanwhile: is Goudvis de top-5 binnengestoomd door Team_BoGoH voorbij te streven!!! Goudvis staat nu op + 118,78 !! Puik werk visjes :9~ (disclaimert: uit angst iemand te vergeten doe ik deze keer alleen de tussenstand van de vissenkom :9 )

4 [DPC]_Graasland_team_DrinkeBroeders 3165.17 1716
5 goudvis 2387.38 1442
6 Team_BoGoH 2367 1523
7 [DPC]_HILLTOP 2207.48 960
The BIG BAD STW has scared the vissekom fairly good >:) They are now so scared they want to be as far a way from me as possible :) (number 1 ) :P

It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 24 juli 2002 09:19 schreef Sjab-X het volgende:
1. Ik heb nu wel een soort van stats proggie in elkaar gedraaid.
2. Het vervelende is alleen dat ik geen data van het verleden heb (pas vanaf 22-7).
3. Ik haal nu 2x per dag de stats op van Stanford (gescheduled op m'n werk :7)

4. Ik weet niet hoe KoW z'n stats werken, maar ik neem aan dat daar toch iets van een db achter zit. Misschien kan ik die krijgen zodat we voor alle safety 2 stats hebben :Y)
5. (En natuurlijk gewoon voor de fun en dat ik dan wat te prutsen heb :z)
1.
Da's redelijk snel :) of bedoel je dat je een downloader hebt gebouwd :?
De mijne haalt eerst de teamspage op, haalt daar de teamnamen uit, en gaat dan al de pages van de verschillende teams ophalen. (Ja, ik kan dus ook stats draaien voor andere teams, en als je nu op de teams klikt zie je dat dat ook gebeurd, al laat ie nog niet alles zien ;) )

2.
Als jij dat wil :)
Wat voor soort formaat wil je. Waarin programmeer je? Zelf werk ik met Visual FoxPro 7.0

3.
Is leuk als backup idd. Ik zou mijn oude Folding statsgen om kunnen bouwen dat ie met het nieuwe formaat statspages en met jouw downloads gaat werken. Ik weet alleen niet of ik dat wel in de vakantie moet gaan doen :)

4. (zie ook 2.)
Tuurlijk heb ik een database. Hoe wil je anders historystats brouwen :P

5. Daar begon ik ook mee ja. Een simpel proggie wat stats kon brouwen. Nu is het een proggie wat bij meerdere mensen draait, die onderling kunnen syncen, en allerlei aparte features die het leven van de statsposter makkelijker moeten maken. En waar downloaden vroeger gewoon downloaden was, komt ie nu met allerlei controles of het gedownloade toch wel correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb het eea geprutst in VB. Haalt alleen maar de DPC statspage op en zet het in een (acces)db en kan simpele stats uitpoepen. Misschien ga ik wel proberen om dit te porten naar PHP & MySQL. Als dat een beetje gelukt is klop ik nog wel een keertje aan voor de oude data.
Maar ja, ik ga ook nog op vakantie, dus het kan nog wel een tijdje duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Ik ben ook met vakantie, dus heb ook niet zo'n haast :)
't Hele boeltje werkt weer voorlopig.

Als je overigens toch al met VB werkt, ikke werk met VFP. Ik geloof dat die twee onderling wel data uit kunnen wisselen.
Mocht je dat willen, dan kunnen we evt ook xml proberen, maar ik weet op dit moment nog totaal niet hoe dat werkt.
Geeft overigens niks, want voor ik met statsgen 2.0 begon had ik nog nooit een app voor internet geschreven, en van ASP had ik ook geen verstand. Nu zien de eerste resultaten er niet slecht uit vind ikke.
Pagina: 1