Op woensdag 24 juli 2002 09:19 schreef Sjab-X het volgende:
1. Ik heb nu wel een soort van stats proggie in elkaar gedraaid.
2. Het vervelende is alleen dat ik geen data van het verleden heb (pas vanaf 22-7).
3. Ik haal nu 2x per dag de stats op van Stanford (gescheduled op m'n werk

)
4. Ik weet niet hoe KoW z'n stats werken, maar ik neem aan dat daar toch iets van een db achter zit. Misschien kan ik die krijgen zodat we voor alle safety 2 stats hebben

5. (En natuurlijk gewoon voor de fun en dat ik dan wat te prutsen heb

)
1.
Da's redelijk snel

of bedoel je dat je een downloader hebt gebouwd

De mijne haalt eerst de teamspage op, haalt daar de teamnamen uit, en gaat dan al de pages van de verschillende teams ophalen. (Ja, ik kan dus ook stats draaien voor andere teams, en als je nu op de teams klikt zie je dat dat ook gebeurd, al laat ie nog niet alles zien

)
2.
Als jij dat wil

Wat voor soort formaat wil je. Waarin programmeer je? Zelf werk ik met Visual FoxPro 7.0
3.
Is leuk als backup idd. Ik zou mijn oude Folding statsgen om kunnen bouwen dat ie met het nieuwe formaat statspages en met jouw downloads gaat werken. Ik weet alleen niet of ik dat wel in de vakantie moet gaan doen
4. (zie ook 2.)
Tuurlijk heb ik een database. Hoe wil je anders historystats brouwen
5. Daar begon ik ook mee ja. Een simpel proggie wat stats kon brouwen. Nu is het een proggie wat bij meerdere mensen draait, die onderling kunnen syncen, en allerlei aparte features die het leven van de statsposter makkelijker moeten maken. En waar downloaden vroeger gewoon downloaden was, komt ie nu met allerlei controles of het gedownloade toch wel correct is.