Toon posts:

Discussie ethiek op TweakersNet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/45858/9

En dan vooral de laatste 4-5 replys in dit topic van ene JediTom.

Heren admins, ik wil niet veel zeggen, maar sinds wanneer wordt dergelijk taalgebruik hier getolereerd?
Ik ben er zonder meer niet van gediend dat iemand zijn frustraties op mij af loopt te geven.

Discussies zijn welkom, persoonlijke aanvallen niet.

Gaarne reactie.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ben het helemaal mee eens, maar ik heb weinig hoop... zelfs sommige admins verlagen zich tot dit soort taalgebruik:(

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/55374/1

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-02 14:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb Jedi-Tom vandaag al een waarschuwing gegeven in een ander topic, eveneens voor onnodig grof taalgebruik (iets van "iedereen moet dood" + GVD + fuck etc. omdat ie 2 partities kwijt was)

Niet slecht, van clean via waarschuwing naar ban binnen 3 uur...

Verwijderd

Topicstarter
Daniel: was niet mijn opzet, maar het is wel een begrijpelijke actie.

Bedankt in ieder geval.

Verwijderd

Hm nogsteeds over die PB, blijft wel spannend he ;), maar euh wat jedi tom daar doet is nou niet echt gezond. Is ronduit asociaal gedrag vertonen. Beetje teveel darkside bij deze jedi.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ja, nouja, hij had wel gelijk wat dat naaien betreft, ik bedoel dan dat ie jullie wilde "waarscuwen" de manier waarop was misschine ietz te jah.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ja, nouja, hij had wel gelijk wat dat naaien betreft, [/quote]Hoe weet jij nou of hij daar gelijk in heeft?
Zolang je geen ervaring hebt met dit soort zaken kan je er al helemaal geen oordeel over vellen.

Overigens is hij weer bezig om zijn frustraties te uiten onder een andere naam: De-lemerizer.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En toch is het een kutflikker, you know why? omdat hij jullie naait.. mag ik dat niet zeggen? Daniel Kegel zelf dan toch..? Als iemand wat over Turken zegt (zie lieve adjes) mag dat? Als iemand jullie naait waar je zelf bijstaat niet? Zie het in mensen, hij NAAIT je waar je bij staat.. En ga me asjeblieft niet IP bannen want ik ben niet thuis...[/quote]Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55

Jag

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ben het helemaal mee eens, maar ik heb weinig hoop... zelfs sommige admins verlagen zich tot dit soort taalgebruik[/quote]Het taalgebruik zou mij nou niet echt kunnen interesseren, dat is maar het uiterlijk. Het gaat mij meer om de gedachte achter een post. En ik denk dat Tom wel erg ver gaat door Jehovahs zo zwaar af te zeiken. Misschien een klein excuus naar de Jehovahs? Is iedereen weer gelukkig :).

Jag
Pagina: 1