Ok, het Dutch GPL nadert het einde van het seizoen en iedereen heeft bij NASCAR vast en zeker een heleboel opgekropte woede inzich. Daarvoor 'organiseer' ik voor de 3e keer de Nederlandse Autocross.
De eerste Nederlandse Autocross werd gehouden met Nascar 4 op Martinsville. De tweede volgde al spoedig met Nascar 2002 op zowel Martinsville als Bristol. De deelnemers die daadwerkelijk kwamen vermaakten zich kostelijk en het was een waar spektakel. Echter, er waren n vele mensen die gemeld hadden wel te komen en uiteindelijk niet kwamen opdagen. Gelieve een email minstens 12 uur van te voren naar mij te sturen: stefan.sigwarth@home.nl
Nou, zoals gezegd was het dolle pret en de grote overwinnaar van in ieder geval het N4 spektakel was niemand minder dan de enige belg in het crashende gezelschap: Jenne Breugelmans. Hopelijk kunnen we hem dit keer were verwachten er met z'n allen voor zorgen dat ie het dit keer niet wint
Nou wat zijn de regels voor een Autocross? Hier volgen ze:
- tijdens de opwarmronde moet men achter de pacecar rijden, hoe men dit doet, is helemaal vrij
- we rijden niet tegen het verkeer in, ook niet in onze achteruit.
De volgende race instellingen zullen gemaakt worden:
- FCV uit;
- yellows uit
- moderate damage;
- realistic weather;
- 15 min practise
- qualify;
- 5 min warmup;
- aantal ronden, hangt af van de nog te bepalen oval;
Het kan zijn dat ik iets vergeten ben, anders update ik DEZE post.
Lijst met deelnemers: (aantal: 11)
Stefan Sigwarth
Roel Poirters
Raimond Brakenhoff
Ben van Kruistum
Guido Mielekamp
Erik Wijngaarden
Dave D'hooghe
Michel Kuyntjens
Bart Sneyers
Micha de Wals
Ralph Knuffing
Voor diegene die mee willen doen gelieve een email naar mij toesturen: stefan.sigwarth@home.nl zodat ik een mailingslist kan opzetten.
Dit is geen mailingslist bij yahoo ofzo, het is gewoon een groep in outlook express, dus geen reclame of whatever!!
Verder zullen we bepalen op welke oval(s) we gaan rijden. De dag zal waarschijnlijk zowiezo door de week zijn, als het Dutch GPL kampioenschap is afgelopen wellicht op een nog nader te benoemen donderdag.
Dit evenement gaat niet door als er minder dan 12 man zich inschrijven, maar aangezien de vorige keren hoeft dat geen proleem meer te zijn.
Ik ben weer voor Martinsville en zal morgen nog ff kijken welke ovals nog geschikt hiervoor zijn.
Dit is overigens een open race, je hoeft niet in een DSZ competitie te rijden.
De eerste Nederlandse Autocross werd gehouden met Nascar 4 op Martinsville. De tweede volgde al spoedig met Nascar 2002 op zowel Martinsville als Bristol. De deelnemers die daadwerkelijk kwamen vermaakten zich kostelijk en het was een waar spektakel. Echter, er waren n vele mensen die gemeld hadden wel te komen en uiteindelijk niet kwamen opdagen. Gelieve een email minstens 12 uur van te voren naar mij te sturen: stefan.sigwarth@home.nl
Nou, zoals gezegd was het dolle pret en de grote overwinnaar van in ieder geval het N4 spektakel was niemand minder dan de enige belg in het crashende gezelschap: Jenne Breugelmans. Hopelijk kunnen we hem dit keer were verwachten er met z'n allen voor zorgen dat ie het dit keer niet wint
Nou wat zijn de regels voor een Autocross? Hier volgen ze:
- tijdens de opwarmronde moet men achter de pacecar rijden, hoe men dit doet, is helemaal vrij
- we rijden niet tegen het verkeer in, ook niet in onze achteruit.
De volgende race instellingen zullen gemaakt worden:
- FCV uit;
- yellows uit
- moderate damage;
- realistic weather;
- 15 min practise
- qualify;
- 5 min warmup;
- aantal ronden, hangt af van de nog te bepalen oval;
Het kan zijn dat ik iets vergeten ben, anders update ik DEZE post.
Lijst met deelnemers: (aantal: 11)
Stefan Sigwarth
Roel Poirters
Raimond Brakenhoff
Ben van Kruistum
Guido Mielekamp
Erik Wijngaarden
Dave D'hooghe
Michel Kuyntjens
Bart Sneyers
Micha de Wals
Ralph Knuffing
Voor diegene die mee willen doen gelieve een email naar mij toesturen: stefan.sigwarth@home.nl zodat ik een mailingslist kan opzetten.
Dit is geen mailingslist bij yahoo ofzo, het is gewoon een groep in outlook express, dus geen reclame of whatever!!
Verder zullen we bepalen op welke oval(s) we gaan rijden. De dag zal waarschijnlijk zowiezo door de week zijn, als het Dutch GPL kampioenschap is afgelopen wellicht op een nog nader te benoemen donderdag.
Dit evenement gaat niet door als er minder dan 12 man zich inschrijven, maar aangezien de vorige keren hoeft dat geen proleem meer te zijn.
Ik ben weer voor Martinsville en zal morgen nog ff kijken welke ovals nog geschikt hiervoor zijn.
Dit is overigens een open race, je hoeft niet in een DSZ competitie te rijden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."