Connaisseur des femmes
Een tip voor wat? Dat wij op een motorforum moeten gaan lijken? Wie wil er nu op wie lijken hier?
Trouwens: Motor-forum draait ActiveTopics, ActiveTopics lijkt op React/Topix. Nou en
.
Topic biedt verder ook weinig nieuwswaarde, zo lijkt me. GoT kan zelf wel voor de layout zorgen, daar hebben ze je nou niet voor nodig
.
Trouwens: Motor-forum draait ActiveTopics, ActiveTopics lijkt op React/Topix. Nou en
Topic biedt verder ook weinig nieuwswaarde, zo lijkt me. GoT kan zelf wel voor de layout zorgen, daar hebben ze je nou niet voor nodig
nou misschien dat je er nog ideen kon opdoen maar blijkbaar wordt behulpzaamheid niet meer gewaardeerd ook al zeggen jullie (en ik citeer:) <i>"Voor <b>al</b> je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje."</i>
Je zou ook kunnen zeggen; bedankt voor de tip maar we vinden hem wel mooi zoals hij is.
Je zou ook kunnen zeggen; bedankt voor de tip maar we vinden hem wel mooi zoals hij is.
Connaisseur des femmes
mjah, dat was dus de reden, niet echt nodig om daar weer een LA thread over te starten (een la thread over een reden in een gesloten la thread
)
Ga maar met exirion mailen als je er echt mee zit.

Ga maar met exirion mailen als je er echt mee zit.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.