Toon posts:

vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
echt heel vreemd probleem. zodra ik een spel speel op mijn ouders computer dan gaat het beeldscherm na 5 minuten uit zich zelf op stand-by. de computer blijft wel aan maar reageert nergens meer op, kheb dan ook geen geluid meer. als ik de computer opnieuwe wil opstarten dan blijft het beeldscherm op stand-by. hij gaat pas weer aan zodra ik de computer helemaal uit zet, monitor uitzet, vga kabel uit de videokaart haal en dat vervolgens weer allemaal aansluit.

khad dit probleem wel s eerder gehad alleen gebeurde het zo weinig dat ik er geen aandacht aan schonk, nu gebeurt echter gewoon altijd.

als ik gewoon in windows zit is er niks aan de hand, het gebeurt pas als ik een spel gaat spelen.

kheb al van alles geprobeerd, nieuwe drivers enz geprobeerd, zowel oude als de allernieuwste voor alle onderdelen van deze pc. alle windows updates enz eroverheen gegooid. instellingen veranderen enz. kheb zelfs de computer geformateerd maar het wil gewoon niet baten.

wie o wie heeft enig idee hoe ik dat kan oplossen??

kheb t overigens over een
Amd thunderbird 1,1 ghz met
MSI K7T Pro moederbord,
MSI GeForce2 MX-200 video kaart,
soundblaster live platinum 5.1,
Samsung syncmaster 750s beeldscherm
en de standaard dingen zoals 3.5", cd-rom enz

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je in de bios de Power Management aanstaan?
Probeer dat eens uit te doen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
gehackt? :?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nieuwste: via4in1 detonator en directx installeren, maar eerst je videokaartdrivers erafhalen (detonator destroyer ofzo)

het kan ook zijn dat de interface van je monitor defect is, kweet ff niet meer hoe da heet

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik had eerst dat m'n computer opstandbye sprong.
door te wrikken aan me vga kabel sprong het beeld soms weer aan.

Dit kwam doordat de videokaart niet meer goed in z'n agp slot zat.
gigabyte 686BX mobo heeft een erg hoog agp slot. Daarin zat een intel i740 kaart, die geen voetje had. Daardoor raakte de kaart snel los. Misschien bij jou ook het geval

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Probeer eens om de energiebesparende functies in het OSD (on-screen display) van je scherm uit te schakelen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1