[rc5]max os x client, hoe als daemon oid?

Pagina: 1
Acties:

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30
Welnu,

ik heb hier een OS X bakkie met uiteraard een RC client erop:
code:
1
(v2.8016-470-CTR-01102322 for Mac OS X (Darwin 1.4).

Maar deze draait gewoon in een terminal venstertje. Ik wil dit ding dus juist niet in dat terminal venstertje hebben en gewoon als een daemon oid. (dat dat ding dus gewoon automatisch opstart en _niet_ op mijn desktop verschijnt!

Weet iemand wat hierover?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30
laat maar, een mooi frontendje gevonden:

[url="http://homepage.mac.com/aleks/dnet.html"]http://homepage.mac.com/aleks/dnet.html[/url]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

dnetc -install doet genoeg op Mac Os X om deze automatisch iedere keer te laten opstarten ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 18:55 schreef CBA het volgende:
dnetc -install doet genoeg op Mac Os X om deze automatisch iedere keer te laten opstarten ...
Vraagje CBA : kun je die client op die manier makkelijk zien/opsporen ? Een collega van me op het werk killt dus echt continue de Seti client omdat ie - om wat voor domme reden dan ook - geen "rotzooi" op z'n bak wil zien ;(
Dat schiet dus niet op. Het is een G4 733 die enkel OS X draait, dus dacht ik er al aan om "achter z'n rug om" een RC5 client hidden te laten lopen, maar dan moet ie wel goed hidden zijn want hij is tenslotte alles behalve noob. Toestemming is trouwens geen probleem, want van de chef mag het allemaal wel; alleen helpt dat voor geen meter want alles wat ik installeer is even snel weer gekilld ;(

In MacOS 8 & 9 moet je al een beetje moeite doen om een hidden process te zien draaien weet ik uit ervaring (dus dat zou wel goed genoeg zijn) maar met Mac OS X heb ik totaal geen ervaring. Mijn vermoeden is dat het - hier dus helaas - wel makkelijk zal zijn gezien OS X wat naar BSD neigt... your call; make me happy :P

Verwijderd

Als je dat op die mannier doet is ie alleen nog te zien waar die op de harde schijf staat.
Maar daar kun je hem over het algemaal verstoppen tussen de systeem bestanden.

En verder is ie nog te zien als je een soort taskmanerger op start. (vaak valt die 100% CPU uses op. Maar dan moet je in de ini zetten dat ie op pause gaat als die taskmanerger word opgestart.

Dit is iig bij windows zo maar ik verwacht dat dat bij de mac ook wel zo zal zijn.